قیمت و کاربرد تشک بادی

1

اگر قصد خرید تشک را داشته باشید و زمانی که به بازار رفته اید اسم تشک های بادی را شنیده باشید و یا ممکن است ندانید تشک های بادی چیست و کاربرد آن را ندانید ما در اینجا به شما خواهیم گفت که تشک بادی چیست و چگونه ساخته شده است.پس در ادامه با ما همراه باشید.

4

تشک بادی چیست؟

در ابتدا بهتر است با این موضوع آشنا شویم که تشک های بادی چیستند؛تشک های بادی به تشک هایی می گویند که داخل آن را بجای مواد و پشم با باد پر کرده اند تشک های بادی در انواع ابعاد موجود هستند و شکل آن ها خیلی به تشک های سنتی شبیه هستند برخی افراد این سوال برایشان پیش خواهد آمد که آیا تشک های بادی می تواند جای تشک های سنتی را بگیرد و پاسخ ما آری است.تشک های بادی همانند تشک های سنتی بسیار سبک و نرم است با این تفاوت که به بدن و ستون فقرات شما آسیب وارد نمی کند.

2

کاربرد تشک بادی:

تشک های بادی بسیار پر کاربرد است و به نسبت تشک های پشمی و قدیمی بسیار پر کاربرد است.یکی از اصلی ترین تفاوت تشک های بادی با تشک های سنتی در وزن آن است.تشک های بادی به علت آنکه درون آن از هوا پر شده است بسیار سبک است چون تشک ها درون اتاق است و اگر بخواهید آن را جابه جا کنید این کار بسیار سخت است پس سبک بودن این تشک ها بسیار پر کاربرد است.

3

و نکته بعدی آن این است که تشک های بادی به علت خالی شدن باد آن جای کمتری را اشغال می کنند و برای افرادی که دارای فضای کمی هستند می توانند چندین تشک را در خانه خود به راحتی جا دهند.اگر شما جزو افرادی هستید که زیاد به مسافرت می روید تشک های بادی برای شما بسیار پر کاربرد است.تشک های بادی را می توانید به راحتی با خود ببرید و حنتی برخی از تشک های بادی را می توانید در جنگل و بدون هیچ زیر اندازی باز کنید و بدون آنکه نگران پارگی و سوراخی آن باشید از آن استفاده کنید.

5

برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند می توانند این تشک های بادی را در استخر و یا دریا انداخته و بر روی آن دراز بکشید و به راحتی بر روی آب دراز بکشید و از حال و هوایتان لذت ببرید.

تشک های بادی و تشک های مسافرتی جزو اصلی ترین موارد در یک سفر می باشد شما می توانید با داشتن این دو مورد یک سفر خوب را برای خود و خانواده آماده کنید.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *