راهنمای خرید تشک رویال از تولید به مصرف

4 4 5

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید تشک باید به آن دقت کنید متریال به کار رفته در تشک است.زمانی که شما از بهترین متریال استفاده کنید تشک شما برای چندین سال پیاپی خوش فرم و سالم می ماند.بهترین کاری که شما می توانید در هنگام خرید تشک انجام دهید از فروشنده اجازه بگیرید برای چند ثانیه بر روی تشک دراز بکشید زمانی که شما بر روی تشک دراز بکشید متوجه خواهید شد که متریال بکار رفته در تشک از جنس خوبی بوده و یا نه چون هنگام خوابیدن بر روی تشک مشخص می شود بدن شما در بهترین حالت قرار می گیرد و یا بدن احساس ناخوش آیندی دارید.

5 5 5


نحوه ساخت تشک :


نکته مهم در ساخت تشک به نسبت وزن هر فرد می باشد که اگر وزن شما کم باشد چه نوع تشکی خرید کنید و اگر وزن شما بالا است باید به نسبت وزن شما باید تشک تهیه کنید.فنرهای به کار رفته در تشک بسیار مهم است اگر شما از تشک های فنر پاکتی استفاده کنید زمان خوابیدن بر روی تشک باید تشک شما هیچ گونه تکانی نخورد و این ویژگی خوب در تشک های فنر پاکتی است.

2 2 6

لایه نگهدارنده تشک:


بالاترین لایه در هر تشکی را لایه نگهدارنده قرار داده میشود.این لایه در بالای فنر قرار می گیرد. در تشک های ارزان قیمت و نامرغوب از لایه بازیافتی برای تشک استفاده می کنند ولی تشک های گران قیمت از بهترین متریال در تشک استفاده شده است.و لایه بکار رفته در این گونه تشک ها بسیار مرغوب و با دوام است.

لایه تاج تشک:


این لایه نباید از لایه پشتیبانی زیرین، سفت تر و از لایه های بالاتر از خود نرم تر باشد ترکیبات اولیه متفاوتی می توانند در این بخش به کار روند.

1 1 6

لایه نرم تشک:

و در اخر لایه نرم تشک است که از نرم ترین مواد تهیه شده است .و از سایر قسمت های تشک بسیار راحتر و نرم است .

اگر قصد خرید تشک را دارید بهترین نوع تشک موجود در بازار تشک رویال می باشد.برای خرید تشک رویال کافیست تشک مدنظرتان را انتخاب و با ارسال رایگان همراه با گارانتی چندین ساله درب منزل تحویل بگیرید.تشک رویال جزو برترین تشک های موجود می باشد که شما را از خرید هر گونه تشک حفاظت می کند.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *