زمان مناسب تعویض تشک | عمر تشک را دو برابر کنیم

مناسب تعویض تشک عمر تشک را دو برابر کنیم 4

همانطور که می دانید امروزه تمامی اقلام موجود در بازار با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند که شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا وسیله که خریده اید را به خوبی محافظت کنید. یکی از مهمترین اقلام در هر خانه ای تشک می باشد که روز به روز به قیمت آن افزوده می شود. اگر شما به تازگی تشک تهیه کرده اید و یا اگر قصد خرید تشک را دارید و نمی دانید چگونه عمر تشک خود افزایش دهید تا آخر این مقاله باما همراه باشید.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

چگونه دوام و عمر تشک را افزایش دهیم؟

امروزه به علت قیمت بالا تشک شما باید نکاتی را رعایت کنید تا از تشکتان چندین سال استفاده کنید. بهتر است از تشک هایی خرید کنید که دارای ضمانت باشد و شما راچندین سال از خرید دوباره تشک باز دارد.

  مناسب تعویض تشک عمر تشک را دو برابر کنیم 5خرید تشک با گارانتی

زمان خرید تشک به اولین موردی که باید توجه کنید گارانتی آن می باشد که آن تشک دارای چندین سال ضمانت می باشد. بهتر است از تشک با ضمانت ۱۰ ساله خرید کنید تا خیالتان از بابت دوام و کیفیت تشک راحت باشد.

حتما از خرید محافظ تشک غافل نشوید!

استفاده از محافظ تشک یکی از بهترین و ساده ترین کارهایی است که به دوام تشک شما بسیار کمک خواهد کرد. شما با خرید محافظ تشک می توانید به راحتی آن را شستشو دهید.

مناسب تعویض تشک عمر تشک را دو برابر کنیم 6

ملحفه ها را مرتب شستشو دهید

سعی کنید هفته ای یکبار ملحفه ها را شستشو دهید به علت آنکه زمان خواب بدن عرق خواهد کرد و ملحفه را میکروب فرا خواهد گرفت به همین علت برای رعایت بهداشت و دوام تشک بهتر است مرتب آن را شستشو دهید.

زیر و رو کردن تشک

سعی کنید هر چند وقت یکبار تشکتان را زیر و رو کنید به علت انکه زمان خواب بر روی تشک فشار بر یک ناحیه تشک وارد نشود و آن ناحیه گود نشود.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

در زمان خرید تشک برای خودتان به اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید متریال به کار رفته در تشک است چون همه عمر تشک بستگی به متریال به کار رفته در تشک دارد.شما می توانید زمان بیشتری از تشک خودتان استفاده کنید و بعد از گذشت چندین سال همچنان تشک شما سالم باشد ولی باید در زمان خرید تمام هواستان را جمع کنید و تشکی که مدنظرتان است رو خرید کنید و بتوانید سالیان سال بدون نگرانی تشک و فنرهایش از آن استفاده کنید پس بهتر است از برندی خرید کنید که بسیار پرطرفدار و پرآوازه است.

مناسب تعویض تشک عمر تشک را دو برابر کنیم

گرفتن شکل موج دار در تشک

خیلی وقتا زمان خوابیدن بر روی تشک حس خواهیم کرد که تشک سطح ناهمواری دارد و خوابیدن بر روی تشک باعث می شود کمر ما درد بگیرد و حالت بدی داشته باشد به همین منظور زمانی که روتختی تخت را کنار زدید و حس کردید تشک شما سطح نامتقارنی دارد تشک را باید تعویض کنید.

باد کردن تشک در وسط و یا طرفین

یکی از مواردی که خیلی از ماها با آن برخورد کرده ایم تشک هایی است که متریال داخل تشک در وسط جمع شده ات و یا آنقدر به طرفین رفته است که وسط تشک گود شده است این هم یکی از نشانه های خراب شدن تشک است که باید به سرعت آن را تعویض کنید چون اگر دیر به اقدام تعویض تشک بروید ممکن است به ستون فقرات شما آسیب برساند.

مناسب تعویض تشک عمر تشک را دو برابر کنیم 3

به جا ماندن رد بدن بر روی تشک

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که هنگام خوابیدن بر روی تشک رد بدن شما بر روی تشک باقی بماند.مثلا زمانی که شما بر روی شکم می خوابید رد زانو شما برروی تشک بماند و زمانی که دوباره بخواهید برروی تشک بخوابید بدانید دقیقا زانو شما در چه ناحیه ای قرار گرفته است.

مناسب تعویض تشک عمر تشک را دو برابر کنیم 2

صدا تشک

یکی از مواردی که زمان خواب ممکن است آرامش خواب را از شما بگیرد سروصدا کردن تشک است.صدا دادن تشک به مشکل داشتن فنرهای تشک بستگی دارد.فنرهای تشک بعد از گذشت چندین سال به صدا در می آیند که این نشانه خراب شدن تشک شما است.

عدم تقارن در تشک

منظور از عدم تقارن در تشک یعنی اینکه یک قسمت از تشک سفت و یک قسمت نرم باشد به همین منظور تشک قابل استفاده نخواهد بود و باید تعویض شود.

مناسب تعویض تشک عمر تشک را دو برابر کنیم 1

طولانی شدن زمان خواب

یکی از مواردی که خیلی از افراد برایشان به وجود می آید زمان خوابشان تغییر می کند بطور معمول زمان خواب بین 10 تا 20 دقیقه است.اگر زمان به خواب رفتنتان بیشتر شده است باید به فکر تعویض تشک باشید.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *