ارتفاع یک تشک خوب چقدر است؟

3 3 2


هر چه فرد خوابیده سنگین‌تر و پهن‌تر باشد، تشک باید بلندتر باشد. معمولاً ارتفاع تشک بین 19 تا 24 سانتی متر توصیه می شود. تشک هایی که بین 19 تا 20 سانتی متر هستند را می توان ارتفاع پایه در نظر گرفت. از ارتفاع تشک 25 سانتی متری، از ارتفاع راحتی صحبت می شود.


ارتفاع تشک چقدر مهم است؟

یکی از مهم ترین ویژگی ها هنگام جستجوی تشک، ارتفاع تشک است. تشک ها اغلب حدود 17 تا 20 سانتی متر ارتفاع دارند. از ارتفاع تشک 25 سانتی متری معمولاً از ارتفاع راحتی صحبت می شود. تشک های به اصطلاح فنر جعبه ای با فنرهای جیبی یا هسته های فنر جیبی بشکه ای حتی بالاتر هستند. آنها اغلب ارتفاع تشک را تا 30 سانتی متر یا حتی بیشتر ارائه می دهند. اما ارتفاع تشک چقدر اهمیت دارد و در خرید تشک چه نقشی دارد؟

22


چه چیزی ارتفاع تشک را تعیین می کند؟

اگر ارتفاع هسته تشک و روکش تشک را جمع کنید، ارتفاع کل تشک را بدست می آورید. بنابراین ارتفاع کلی از ارتفاع یک تشک چند سانتی متر منحرف می شود. بسته به نوع و مدل تشک، هسته تشک از اجزای مختلفی تشکیل شده است. یک هسته فنری جیبی اغلب دارای پدهای فوم در قسمت بالایی و پایینی هسته است. بنابراین سازندگان خوب تشک ارتفاع هسته و ارتفاع لایه های جداگانه را اعلام می کنند. بنابراین در درجه اول به هسته تشک بستگی دارد. از آنجایی که ما بیش از یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم، در درجه اول به سلامت خود شما مربوط می شود. بنابراین، ویژگی های راحتی و دروغگویی را باید در نظر گرفت. کاهش فشار، پشتیبانی خوب بدن و ویژگی های آب و هوا مهمترین معیارها در هنگام جستجوی تشک هستند. علاوه بر این، شما باید سفتی تشک را با نیازهای شخصی خود تنظیم کنید و آن را در نظر بگیرید. بهترین راه برای انجام این کار آزمایش خواب روی تشک است. بنابراین ارتفاع تشک نقش فرعی ایفا می کند. اگر می خواهید بتوانید به راحتی داخل و خارج شوید، ارتفاع تشک می تواند تاثیر مثبتی بر ارتفاع ورودی چارچوب تخت شما داشته باشد. به اصطلاح ارتفاع ورودی قاب تخت، ارتفاع مطلق تخت (بدون تخت) را توصیف می کند. پایه تخت، پایه فنر مانند جعبه، تشک و در صورت وجود رویه، ارتفاع ورودی را تعیین می کند. هرچه این بالاتر باشد، بلند شدن و دراز کشیدن راحت تر است. اگر ساختار خیلی کم باشد، احتمال افتادن در رختخواب بیشتر است و مجبور می شوید از قدرت پاهای بیشتری برای بیدار شدن در صبح استفاده کنید. بسته به اندازه، اگر سطح درازکش تقریباً در ارتفاع زانو باشد، بلند شدن بسیار آسان تر است. این ارتفاع راحت باعث محبوبیت تخت های فنری جعبه ای شده است.

11


ارتفاع تشک در مورد کیفیت تشک چه می گوید؟


ارتفاع تشک به تنهایی لزوماً اطلاعاتی در مورد کیفیت تشک نمی دهد. در عوض، کیفیت به مواد استفاده شده و پردازش بستگی دارد. یک هسته فوم سرد با کیفیت پایین چندان ضخیم نیست و به سرعت پشتیبانی خود را از دست می دهد. سپس به اصطلاح تشکیل حفره رخ می دهد. بنابراین قبل از خرید تشک ابتدا باید به کیفیت تشک توجه کنید نه به قیمت آن. خواب های جانبی به وضوح از تشک بالاتر بهره می برند. به خصوص افرادی که ترجیح می دهند به پهلو بخوابند باید تشکی را انتخاب کنند که خیلی صاف نباشد. اگر به پهلو دراز بکشید، در صورتی که تشک بیش از حد صاف باشد، شانه‌ها و باسن‌تان تا پایه فنر فرو می‌روند. این حالت خوابیدن ناخوشایند را ایجاد می کند و در بدترین حالت می تواند باعث درد و مشکلات کمر شود. تنش اغلب نتیجه است. به همین دلیل ارتفاع کلی تشک های خوب از حدود 18 تا 20 سانتی متر شروع می شود.

4.5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *