سایز استاندارد تشک رویال ✔️ نوزاد | نوجوان | بزرگسالان

1 4

شما به جز انتخاب تشک مدنظرتان باید برای خرید تشک طبی رویال به یکسری از عوامل توجه کنید یکی از عوامل مهم خرید تشک ابعاد آن است. تشک ها دارای ابعاد مختلفی هستند که شما بسته به نیاز و فضایی که دارید باید تشک مدنظرتان را انتخاب کنید.

4 3

ابعاد استاندارد تشک

تشک ها ابعاد مختلفی دارند که با توجه به وزن و سن افراد ابعاد آنها متفاوت است. ابعاد تشک رویال به شرح زیر می باشد:

تشک تک نفره: ۹۰×۲۰۰ سانتی‌متر

تشک تک نفره سایز بزرگ: ۱۲۰×۲۰۰ سانتی‌متر

تشک دو نفره: ۱۴۰×۲۰۰ سانتی‌متر

تشک دو نفره سایز کوئین (Queen): ۱۶۰×۲۰۰ سانتی‌متر

تشک دو نفره سایز کینگ (King): ۱۸۰×۲۰۰ سانتی‌متر

تشک دو نفره کامل: ۲۰۰×۲۰۰ سانتی‌متر

2 4

فضای اتاق

امروزه به علت کوچک بودن خانه ها شما بهتر است تشکی انتخاب کنید که کل فضای خانه را اشغال نکند به همین منظور برای تشک های یکنفره ابعاد 90 سانتی متری و برای تشک های دونفره ابعاد 160 سانتی متر مناسب می باشد.

تشک نوزادان و نوجوانان

بعد از خرید سرویس خواب برای نوزادان و نوجوانان باید به سراغ خرید تشک برای آنها برویم. پیشنهاد ما برای خرید تشک نوزادان همان ابعاد 90 سانتی متر است به علت آنکه نوزادان تا زمان 3 الی 4 سالگی در کنار مادر خود می خوابد و بعد از آن نیاز به تشک جداگانه خواهد داشت به همین منظور شما با خرید تشک 90 سانتی متر می توانید تا زمان نوجوانی آن کودک به راحتی از آن تشک استفاده کنید.

3 4

بودجه

شما زمان خرید تشک باید بودجه ای که به خرید تشک اختصاص داده اید توجه کنید. امروزه به علت گران بودن تشک ها بهتر است تشکی را انتخاب کنید که دارای ضمانت نامه کتبی باشد تا زمان خرابی تشک بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید.

تشک رویال

4.7 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *