کدام تشک برای من مناسب است – هنگام خرید تشک باید به چه نکاتی توجه کنم؟

5 5

تصمیم گرفتید از تشک قدیمی خود خلاص شوید و یک تشک جدید تهیه کنید. اما حالا چی؟ کجا و مهمتر از همه چگونه تشکی را پیدا می کنید که واقعاً مناسب شما باشد؟ بالاخره هدف شما این است که خوب بخوابید و شب ها بیدار نخوابید و به ویژگی های کم و بیش خوب تشک خود فکر کنید…

5


تنها یا جفت؟

 اول از همه، این سوال باید روشن شود که آیا شما به تنهایی روی تشک خواهید خوابید یا آن را با کسی که ممکن است عادت های خواب کاملا متفاوتی داشته باشد و ممکن است فرم بدنی متفاوتی داشته باشد به اشتراک می گذارید. اگر تفاوت در وضعیت خواب و وزن بدن قابل توجه است، در صورت امکان باید دو تشک جداگانه خریداری کنید.

شکاف مزاحم بازدیدکننده را می توان بعداً با یک لایه مولتون پیوسته یا یک تاپر از بین برد. برخی از تولیدکنندگان تشک همچنین گزینه ترکیب دو هسته مختلف را در یک پوشش به اصطلاح شریک ارائه می دهند.

اگر دو تشک در یک تخت دو نفره در کنار یکدیگر قرار دارند، باید همیشه در یک ارتفاع باشند تا از “پله” در تخت جلوگیری شود. مطابق با تشک ها، باید از دو قاب چوبی استفاده شود، در غیر این صورت هر دو نفر هنگام خواب به وسط تخت دو نفره غلت می زنند. مدل های دارای پایه فنر بدون حاشیه برای این کار مناسب هستند.

1 1 3


کدام حالت خوابیدن؟

 موقعیت ترجیحی دراز کشیدن قدم بعدی این است که مشخص کنید کدام نوع تشک برای شما و عادات خواب شما مناسب تر است. به این فکر کنید که آیا معمولا ترجیح می دهید روی شکم یا پشت خود بخوابید یا به پهلو. پس این حالت خواب ترجیحی شماست. با توجه به تغییرات شدید خطوط جانبی بدن، خواب‌های جانبی به یک تشک بسیار انعطاف‌پذیر و سازگار نیاز دارند تا بتوانند با شانه‌ها و باسن خود به اندازه کافی فرو بروند. از طرف دیگر افراد شکم و پشت به تشک سفت تری نیاز دارند که حمایت خوبی داشته باشد و از افتادگی وسط بدن جلوگیری کند. بسته به موقعیت خواب خود، باید تشکی را انتخاب کنید که بتواند سازگاری یا پشتیبانی مناسب را ارائه دهد.


کدام روکش تشک؟

یک تشک خوب نیاز به پوشش مناسب دارد. این نیز مانند هسته از مواد مختلف و همچنین در بافت های مختلف ساخته شده است که به پوشش خواص متفاوتی می دهد. این به نوبه خود بر راحتی خواب تأثیر می گذارد. مهم نیست که کدام پوشش را انتخاب می کنید، اگر محیط خواب بهداشتی را ترجیح می دهید، باید همیشه به قابلیت شستشوی روکش توجه کنید.

2 2 3


چه درجه سختی؟

 ترسیم تشک سخت و نرم پس از تصمیم گیری برای نوع خاصی از تشک، به جزئیات می پردازیم: اکنون باید دریابید که کدام درجه سختی مناسب است. هر چه درجه سختی انتخاب شده بیشتر باشد، احساس دروغگویی محکم تر است. علاوه بر وزن بدن، ترجیح شخصی شما نیز در اینجا نقش دارد. اگر دوست دارید سفت دراز بکشید، باید درجه سختی بالایی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید خیلی نرم دراز بکشید، می توانید از درجه سختی کمتری استفاده کنید.


مراقبت و محافظت از تشک

 محافظت از تشک در برابر کنه های گرد و غبار پس از خرید تشک، می توانید به خودتان کمک کنید تا اطمینان حاصل کنید که از راحتی خواب برای مدت طولانی لذت می برید. چرخش و چرخش منظم باعث افزایش طول عمر تشک شما می شود. علاوه بر این، محصولات مختلف محافظ تشک، پدهای مولتون یا محافظ تشک از روکش تشک در برابر سایش و پارگی محافظت می کند، از تشکیل لکه های کپک جلوگیری می کند یا در برابر هجوم کنه ها محافظت می کند.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *