چگونه لکه خون را از تشک پاک کنیم | از بین بردن لکه خون کهنه و قدیمی از خوشخواب

1 3


از بین بردن لکه ادرار کهنه از خوشخواب

شاید این اتفاق برای شما هم پیش امده باشد که نیمه شب از خواب بیدار شده باشید و قسمتی از تشکتان را خونی ببینید و ندانید این لکه خون را چگونه می توانید پاک کنید ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که به بهترین شکل ممکن تشکتان را تمیز و لکه خون را از بین ببرید.

2

آب سرد

سعی کنید همیشه از آب سرد برای پاکسازی لکه خون استفاده کنید به علت آنکه اگر شما از آب گرم برای شستشو لکه خود استفاده کنید باعث خواهد شد آن لکه پخش شود و بیشتر تشک را فرا بگیرد. پس بهتر است از آب سرد استفاده کنید.

تمیز کردن با پارچه مرطوب

ابتدا سعی کنید تشک را با پارچه تمیزی پاک کنید بعد از پاک کردن خون های اضافه پارچه دیگری را کمی مرطوب کنید و به آرامی بصورت بالا به پایین کشیده و ناحیه خونی را تمیز کنید.

4

خیس کردن در آب سرد

بعد از آنکه لکه را با آب سرد شستشو دادید به مدت 20 دقیقه درون آب سرد بخیسانید تا خون های باقی مانده در تشک از آن جدا شود.

خرید محافظ تشک

به علت آنکه حادثه های این چنینی قابل پیش بینی نیستند بهتر است بعد از خرید تشک بلافاصله محافظ تشک را خریداری کرده و بر روی تشک خود کشیده تا هر زمان آلودگی و کثیفی بر روی تشک نمایان شد به راحتی محافظ تشک را از روی تشک جدا کرده و به آسانی داخل ماشین لباسشویی انداخته و بشویید.

88

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *