هر آنچه که باید در رابطه با فنرهای تشک طبی فنری بدانید!

3333

تشک های فنری داخلی از مقرون به صرفه ترین تشک های موجود در بازار هستند. آنها همچنین به بدن شما کمک می کنند تا در وضعیت خنثی استراحت کند، به این معنی که گردن، ستون فقرات و باسن شما در یک راستا قرار دارند. علاوه بر این، تشک‌های فنری داخلی با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کنند و خواب عمیق شبانه را برای شما فراهم می‌کنند.

3 1

یک تشک فنر داخلی حاوی کلاف  فنر و لایه هایی از فوم یا لاتکس است. دو نوع تشک فنر داخلی وجود دارد: کویل باز و فنرهای جیبی. تفاوت اصلی این سبک ها در نحوه چیدمان کویل ها است. بنابراین بیایید نگاهی دقیق تر به سیستم های پشتیبانی بالقوه بیندازیم.


کویل را باز کنید

تشک سنتی فنر داخلی به سبک کلاف باز است. این تشک ها شبکه ای از سیم پیچ های ساعت شنی شکل به هم پیوسته دارند. هیچ ماده ای دور این چشمه ها پیچیده نشده است. معمولاً یک لایه نازک از فوم و پارچه در بالای ساختار کویل داخلی وجود دارد.

1 3

فنرهای جیبی

تشک های فنری جیبی سبک مدرن تشک های فنری داخلی هستند. یکی از انواع رایج فنرهای جیبی تشک هیبریدی است. همانطور که از نام آن پیداست، یک هیبرید دارای لایه هایی از لاتکس یا فوم حافظه در بالای فنرهای جیبی است. هیبریدهای خوش ساخت همچنین دارای لایه ای از فوم یا مواد دیگر در زیر و اطراف سیم پیچ ها برای پشتیبانی از لبه هستند.

تشک های فنر جیبی صدها فنر دارند. هر کلاف در پارچه پیچیده شده و معمولا به شکل استوانه ای است. این طراحی تشکی را برای نقاط فشار ایجاد می کند و به تخت کمک می کند تا بهتر با منحنی های فرد خوابیده منطبق شود. کویل های جیبی دارای عایق حرکتی عالی هستند زیرا وزن خواب را به طور یکنواخت توزیع می کنند.

5

لایه های داخلی

لایه های راحتی رایج ترین لایه های راحتی روی تشک های فنر داخلی از لاتکس یا فوم ساخته شده اند. این مواد بادوام، نرم و تندرست هستند و راحتی و پشتیبانی قابل اعتمادی را برای جای خواب فراهم می کنند. انواع مختلفی از فوم وجود دارد، اما شاید محبوب ترین فوم مموری فوم باشد. مموری فوم با بدن شما مطابقت دارد و سطحی برای خواب ایجاد می کند که برای منحنی های شما سفارشی شده است.

نکات خرید تشک طبی فنری

بهترین تشک برای هر فرد به سبک خواب، ترجیحات و نیازهای منحصر به فرد او بستگی دارد. هیچ تشک تکی برای همه بهترین نیست، بنابراین ایجاد لیستی از موارد ضروری برای شروع خرید تشک بهترین مکان است.

خرید تشک می تواند طاقت فرسا باشد زیرا برندها و سبک های زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. در اینجا چند نکته در مورد نحوه انتخاب تشک مناسب برای شما آورده شده است.

4 2

به دنبال چه موادی هستید؟

تفاوت بین بیشتر تشک های فنری داخلی تا حد زیادی به مواد مورد استفاده در ساخت آنها مربوط می شود. عناصری که هنگام خرید تشک فنری داخلی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

چگالی فوم

نحوه تولید لاتکس

تعداد کویل ها

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *