تشخیص تشک رویال اصل و تقلبی | مشاهده لایه های تشک

تشخیص تشک رویال اصل مشاهده لایه های تشک

اصولا اولین کاری که خریداران برای خرید یک تشک باید انجام دهند باید ببیند آن تشک تقلبی است یا اصل؟ شما باید با خوابیدن روی تشک به مدت 2 دقیقه یا بیشتر ببینید که آیا این تشک برای شما مناسب است یا خیر! شما روی تشک دراز می کشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا راحت هست یا نه و سپس تشکی دیگر را به همین نحو امتحان می کنید. شما اگر می دانستید دقیقا به دنبالچه تشک با چه خصوصیاتی هستید و می خواهید با دراز کشیدن روی تشک چه حسی را تجربه کنید، این امر شایددرست به نظر می رسید. اما در واقع عوامل زیادی هستند که در هنگام خرید تشک باید به آن توجه نمود.

تشخیص تشک رویال اصل مشاهده لایه های تشک 2  

نحوه ساخت تشک مناسب و با کیفیت

یکی از مهمترین نکات در ساخت یک تشک تعادل در پشتیبانی وزن افراد است. یعنی بین وزن شما و مواد به کار رفته در تشک و هم چنین فنر کاملا هم بستگی وجود دارد.

زمانی که شما روی تشک دراز می کشید، فنر باید دارای یک ابزار حرکتی باشد که با چرخش ها و حرکات شما تنظیم شود. این حرکت باید به حدی جزئی باشد که شما متوجه آن نشوید.

اگر حتی به آرامی هم حرکت نکند، تشک به علت سختی بالای لایه های درون تشک یا زیاد سفت بودن فنر به درستی عمل نمی کند. در ضمن لایه های درون تشک باید با هم دیگر در توازن باشند.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

اجزا و لایه های تشک

لایه نگهدارنده تشک

لایه نگهدارنده (support) این لایه همیشه مستقیماً و به تنهایی در بالای فنر قرار می گیرد. در بسیاری از موارد مورد استفاده در لایه نگهدارنده به کار رفته در تشک های ارزان قیمت از مواد بازیافتی و بی کیفیت تهیه می شود و در تشک های با کیفیت بالا و تشک رویال این لایه از پشم، پنبه و یا سایر مواد با کیفیت بالا ساخته شده است.

این لایه نگهدارنده همچنین با نام لایه عایق بندی (insulating layer) نیز شناخته می شود که در واقع فنر را در مقابل مواد به کار رفته در لایه های بالایی عایق می کند

تشخیص تشک رویال اصل مشاهده لایه های تشک 3

لایه تاج تشک

لایه تاج تشک (Bridging Layer) باید کاملاً با نظریه Goldilocks مطابقت داشته باشد. بر اساس این نظریه این لایه نباید از لایه پشتیبانی زیرین، سفت تر و از لایه های بالاتر از خود نرم تر باشد ترکیبات اولیه متفاوتی می توانند در این بخش به کار روند.

لایه راحتی تشک

لایه راحتی تشک (comfort layer) از مواد اولیه نرمی تشکیل شده است و ساخت آن از سایر بخش ها راحت تر است. لایه راحتی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد و در واقع این لایه است که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کند.

تشخیص تشک رویال اصل مشاهده لایه های تشک 1

موارد تشخیص تشک رویال اصل

زمانی که برای خرید تشک به فروشگاه مراجعه می کنید اولین گزینه انتخاب برند موردنظرتان است.در صنعت تشک دو برند معتبر داریم که به نام های تشک رویال و تشک رویا است.به علت پرطرفدارترین و معتبر بودن برند رویال اکثر سودجویان از این نوع برند سواستفاده کرده و تشک های نامرغوب خود را با نام تشک رویال بفروش می رساند.برای خرید تشک رویال و خرید تشک رویا اصل شما باید بتوانید تشک اصل را از تشک تقلبی تشخیص دهید.ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه تشک اصل را از تشک تقلبی تشخیص دهید پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

  1. اولین موردی که باید در تشک های رویال به آن توجه کنید لوگو تشک رویال است که در بسته بندی تشک رویال کاملا قابل مشاهده است.
  2. داشتن سریال بر روی کارت گارانتی که بعد از خرید تشک شما می توانید وارد سایت تشک رویال https://royalmatt.ir شوید و از منو قسمت ثبت گارانتی را انتخاب کنید و با قراردادن شماره سریال گارانتی برای شما فعال می شود.
  3. شما می توانید از طریق کیوآر کد با موبایلتان اصالت اصل بودن تشک را متوجه شوید.

اگر قصد خرید تشک رویال اصل را پیشنهاد ما این است که در نمایندگی تشک رویال اصل خرید کنید تا خود را از خرید تشک رویال تقلبی در امان نگه  دارید.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *