تشک فنر منفصل و فنر متصل چیست؟

فنر منفصل و فنر متصل چیست 3

اگر شما به قصد خرید تشک به بازار رفته باشید با نام تشک های طبی و طبی فنری آشنا هستید. تشک طبی و طبی فنری دارای مزایا و معایبی هستند که زمان خرید باید به این نکات توجه داشته باشید. ما در این مقاله به مزایای تشک طبی فنری می پردازیم و شما را کامل با این نوع تشک آشنا خواهیم کرد پس تا آخر این مقاله باما همراه باشید. اولین نکته که باید در رابطه با تشک طبی فنری رویال آشنا شوید این است که تشک های طبی فنری دارای دو نوع می باشند:تشک فنر متصل و تشک فنرمنفصل.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

تشک فنر متصل

این نوع تشک دارای فنرهای بهم متصل است که زمانی بر روی تشک بخوابید اگر فشاری بر روی تشک وارد شود این تکان به تمام قسمت های تخت وارد می شود.

فنر منفصل و فنر متصل چیست 4

تشک فنرمنفصل

این نوع تشک فنر ها بهم دیگر چسبیده نیستند و زمانی که تکان به یه ناحیه از تشک وارد شود سایر قسمت های تشک دچار شامل تکان نمی شوند و تشک های فنرمنفصل به نسبت تشک های فنرمتصل طرفداران بیشتری دارند.

فنر منفصل و فنر متصل چیست 2

تشک های فنرمنفصل مناسب افرادی است که درد ستون فقرات آنهارا مورد اذیت قرار می دهد چون تشک فنرمنفصل از ستون فقرات شما به خوبی نگهداری می کند و نمی گذارد آسیب بیشتری ببیند.

اگر جزو افرادی هستید که وزن‌تان کم است و دچار گودی کمر هستید مستقیم یه سراغ تشک های طبی فنری بروید چون نیاز شما را به خوبی برطرف خواهد کرد.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *