جنس و متریال بکار رفته در تشک (طبی ، طبی فنری)

و متریال بکار رفته در تشک طبی ، طبی فنری 2

خیلی از افرادی که به دنبال خرید تشک های رویال هستند این سوال برایشان پیش خواهد آمد که متریال بکار رفته در تشک های رویال از چه موادی ساخته شده اند و از چه نوع متریالی در ساخت تشک استفاده شده است. ما در این مقاله در رابطه با متریال بکار رفته در انواع تشک های رویال صحبت خواهیم کرد پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

متریال تشک طبی رویال

تشک های طبی همانطور که از اسمش پیداست تشک طبی است و مورد تایید پزشکان قرار دارد. تشک های طبی مناسب افرادی است که دچار مشکل در ستون فقراتشان هستند و دارای استخوان بندی ضعیفی هستند این گونه افراد باید از تشک های طبی با نرمی بسیار پایین استفاده کنند. تشک های طبی رویال دارای سختی 90 درصد هستند زمانی که بر روی تشک طبی رویال استراحت می کنید متوجه خواهید شد که این تشک به هیچ وجه نرم و فرورفتگی ندارد.

و متریال بکار رفته در تشک طبی ، طبی فنری 3

متریال تشک طبی فنری

بیشتر افرادی که قصد خرید تشک را دارند از تشک طبی فنری خرید می کنند چون تشک های طبی فنری به نسبت تشک های طبی طرفداران بسیار زیادی دارد. تشک های طبی فنری دارای دو نوع می باشند که عبارتند از:

تشک طبی فنر متصل و تشک طبی فنر منفصل.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

متریال تشک های فنر متصل دارای:پارچه درجه یک لایکو، نمد، اسفنج و فنرهای پیوسته بصورت مارپیچ تهیه شده اند. تشک های فنرمتصل دارای دوام بسیار بالایی است و مناسب افرادی است که دچار دیسک کمر و مشکل در ستون فقراتشان دارند است.

و متریال بکار رفته در تشک طبی ، طبی فنری 1

تشک های فنرمنفصل یکی از تشک های معروف و گرطرفدار در بین تشک های رویال است به علت آنکه تشک های فنر متصل در زمان قدیم دچار مشکلاتی بود که برخی افراد از آن گله مند بودند ولی با آمدن تشک های فنرمنفصل دیگر تمام مشکلات گذشته رفع شده و آن را یک تشک پرطرفدار معرفی کرده است. تشک های فنرمنفصل فنرهایش داخل پاکت قرار دارد و از تکان خوردن تشک جلوگیری می کند. متریال تشک‌های فنری منصل پاکتی، عبارتند از:

پارچه درجه یک لایکو ترک، نمد، اسفنج ریباند، فنرهای ریز استیل جدا ازهم که به صورت پاکتی جهت کاهش لرزش تشکیل شده است.

اگر قصد خرید تشک رویال را دارید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید تا مشاوران حرفه ای ما در زمینه انواع تشک مناسب شما توضیحات را بدهند و شما بتوانید بهترین تشک را برای خود و خانواده خود تهیه کنید.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *