روتین شبانه برای خوابی راحت

اگر خواب راحتی ندارید و ساعت خواب شما بهم ریخته است اصلا نگران نباشید به علت آنکه بیشتر افراد این نگرانی را دارند. اگر خواب راحت ندارید بهتر است بشینید و روتین شبانه خود را بنویسید. شما با نوشتن و مطالعه می توانید خواب راحتری داشته باشید.

خرید تشک رویال برای خوابی راحت

خودتان را برای موفقیت آماده کنید

شما با داشتن برنامه دقیق برای هفته تان می توانید سریعتر به موفقیت دست پیدا کنید. فهرست کارهایی که باید فردا انجام دهید را یاداشت کنید تا علاوه بر یادآوری باعث شود زندگی شما طبق برنامه جلو رود.

فکرهای منفی را دور بریزید


یکی از کارهایی که باعث می شود شما خواب راحت نداشته باشید استرس و اضطراب است. بهتر است برای رهایی از افکار منفی تمامی مواردی که به ذهن شما خطور می کند و ذهنتان را درگیر است را بر روی کاغذ بنویسید. شما با نوشتن می توانید به راحتی تمامی موارد را از ذهنتان دور کنید.

عصرها کافئین مصرف نکنید


بهتر است بعد از بیدار شدن خواب ظهرتان به سراغ نوشیدنی های کافئین دار نروید تا زمان خواب دچار مشکل نشوید.

ورزش شدید در شب ممنوع


ورزش یکی از بهترین کارهای روزانه می باشد. ولی بهتر است شب ها به سراغ ورزش و باشگاه نروید. به علت آنکه شما با ورزش در شب باعث خواهید شد تا ضربان قلبتان تند تر از حد معمول بزند و دمای بدنتان بیشتر شود به همین منظور خواب شما دچار مشکل می شود.

موسیقی آرامش بخش گوش کنید


یکی از کارهایی که می توانید قبل خواب انجام دهید گوش دادن به موسیقی است. بهتر است از موسیقی های بی کلام و آرام بخش استفاده کنید تا باعث شود ذهن شما آرام شود.

برای رابطه جنسی وقت بگذارید


تحقیقات نشان داده است زوجین بعد از روابط جنسی به خوابی عمیق و با کیفیت فرو می روند. شما با برقراری رابطه جنسی در بدنتان اکسی توسین ترشح می شود و ترشح آن باعث خواب راحتی و بی استرس می شود.

تشک مناسب انتخاب کنید


برای داشتن خواب راحت از تشک باکیفیت استفاده کنید. شما با خرید تشک مناسب و با کیفیت می توانید کیفیت خوابتان را بیشتر کنید.اگر نمی دانید چه نوع تشکی مناسب شما است بهتر است با کارشناسان تشک رویال تماس حاصل کنید تا بهترین تشک را به شما معرفی کنند تا شما خوابی راحت و بی دردسر داشته باشید.

رضوانه نومیری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.