محافظ تشک چیست و چه کاربردی دارد؟

محافظ تشک و خوشخواب ضد آب 1

زمان خرید تشک شما باید دائم نگران کثیف شدن و یا پارگی و ساییدگی تشک باشید ولی امروزه با آمدن محافظ تشک به بازار دیگر خیالتان از بابت هرگونه آلودگی و خرابی تشک راحت باشد. محافظ های تشک از تشک شما در مقابل هرگونه صدمه ای محافظت می کند و شما می توانید چندین سال با خیال آسوده از تشک هایتان استفاده کنید.

محافظ تشک و خوشخواب ضد آب 3

کاربرد محافظ تشک

روکش های اصلی تشک بعد ازگذشت چندماه حالت تمیزی و نو بودن خود را از دست خواهند داد و ممکن است بر اثر برخی حوادث پاره و یا ساییده شوند و پارگی روکش تشک باعث خرابی تشک شما شود به همین دلیل در این مواقع محافظ های تشک به کمک شما خواهند آمد و با کشیدن محافظ تشک بر روی تشک هایتان دیگر هیچ مشکلی برای تشک شما اتفاق نخواهد افتاد و اگر کثیف و یا آلوده شود می توانید محافظ تشک را به آسانی از روی تشک جدا کرده و داخل ماشین لباسشویی انداخته و بشویید.

محافظ تشک و خوشخواب ضد آب 2 

محافظ تشک ضد آب

در زمان های قدیم پدر و مادران برای کودکانشان از پارچه و یا سفره در اشکشان استفاده می کردند که کودک اگر در شب تشک را خیس کرد به خود تشک اصابت نکند ولی امروزه با محافظ های تشک دیگر این مشکل به پایان رسیده است و هرگونه مشکل و یا خیس بودن را به راحتی می توانید از تشک جدا کنید و بشویید و بگذارید تا خشک شود.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *