تشک مهمان با کیفیت – خرید آنلاین و قیمت | ارسال

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 3

تشک های مهمان بسیار متنوع است است. بطور مثال میتوان از تشک‌ های بادی، تشک‌های تاشو، تشک‌های رول‌آپ و تشک‌های بادی نام برد. به عنوان یک مشتری، شما به سرعت صبر خود را از دست می دهید و در نهایت خودسرانه برای بهترین مدل بعدی تصمیم می گیرید، به طوری که حداقل یک تشک مهمان در خانه داشته باشید که بازدید کننده دوباره در گوشه و کنار باشد. اما هنگام خرید تشک خوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟ ما در تشک طبی رویال برخی از مدل‌ها را خودمان آزمایش نکرده‌ایم، اما آنها را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. در اینجا می خواهیم تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذاریم و نکاتی را در مورد آنچه در تشک مهمان باید جستجو کنید به شما ارائه دهیم.

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 8

یک تشک مهمان خوب چه چیزی باید به همراه داشته باشد؟

یک تشک مهمان خوب قبل از هر چیز باید معیارهای زیر را داشته باشد: قابل حمل و نقل، صرفه جویی در فضا و سبک و سریع مونتاژ می شود. همه چیز اضافی است که یک مهمان مطمئنا از آنها قدردانی خواهد کرد.

لزوماً نباید یک تشک گران قیمت با سطح بالایی از راحتی خواب باشد. اگر فقط به بازدیدکنندگان موقت تخت مهمان بدهید، حداقل نه.

برای اینکه هنگام جستجوی یک تشک مهمانی مناسب به خوبی آمادگی داشته باشید، تمام نکات را به طور کامل برای شما خلاصه کرده ایم.

       مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 9 

1) راحتی

 تشک مهمان البته باید بالاترین راحتی ممکن را برای خواب داشته باشد. به هر حال، شما نمی خواهید مجبور باشید هر روز صبح سر میز صبحانه به صحبت های مهمانان خود در مورد تشک گوش دهید. علاوه بر این، مهمان نیز باید احساس کند که در خانه است. بنابراین هنگام انتخاب تشک مهمان، مهم است که به راحتی نیز توجه کنید. مثلاً می‌توانید یک شب خودتان روی تشک بخوابید تا ببینید آیا می‌توانید از مدل مربوطه به عنوان تشک مهمان استفاده کنید یا خیر.

2) تا حد امکان جهانی

نکته مهم این است که تشک مهمان تا حد امکان جهانی باشد. یونیورسال به این معنی است که راحتی خواب کافی را برای هر فرد تضمین می کند، یعنی برای هر نوع خواب و برای هر موقعیت خواب.

البته در اینجا هم مجبور نیستید به گران ترین محصول متوسل شوید. اما اگر تشک بسیار نرم یا سختی داشته باشید که فقط یک فرد خاص بتواند روی آن خوب بخوابد، غیر عملی خواهد بود.

شما مطمئناً انواع مختلفی از خواب را به عنوان مهمان دارید. به همین دلیل، ما خرید یک تشک متوسط ​​سفت را توصیه می کنیم. این نه خیلی سخت است و نه خیلی نرم و بنابراین می تواند توسط چندین نوع خواب استفاده شود.

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 2

3) تشک مهمان تاشو

هنگام خرید تشک مهمان، صرفه جویی در فضا بسیار مهم است.

به هر حال، همه افراد آنقدر در خانه ندارند و نباید کمپ تشک باز شود. به همین دلیل، ما به طور کلی به شما توصیه می کنیم از اندازه های تشک پهن (100×200 سانتی متر، 140×200 سانتی متر و غیره) خودداری کنید.

به عنوان مثال، تشک های مهمان نیز وجود دارند که می توانند تا شوند و بنابراین به ویژه در فضا صرفه جویی می کنند. جایگزین دیگر تشک بادی است که در صورت لزوم می توان آن را باد کرد.

یا تشک مهمان خود باد شونده (تا حدی یک پد خواب). این همچنین می تواند در یک سفر کمپینگ استفاده شود.

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 6

تشک مهمان تاشو

در مورد اندازه تشک، توصیه می کنیم یک تخت مهمان در ابعاد 80×200 سانتی متر یا 90×200 سانتی متر خریداری کنید. تشک مهمان با این اندازه در حال حاضر صرفه جویی بیشتری در فضا دارد. اگر این اندازه را به عنوان تشک تاشو یا رول آپ بخرید، مقدار زیادی در هزینه نیز صرفه جویی خواهید کرد.

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 1

یک ساخت سریع

همچنین مهم است که اتاق خواب می تواند به سرعت برای مهمانان راه اندازی شود. گاهی اوقات یک بازدیدکننده فقط در زمان بسیار کوتاه و خود به خود اعلام می کند.

زمان زیادی برای آماده کردن تخت مهمان به خوبی وجود ندارد. ساخت تشک های بادی، تشک های تاشو و تشک های رول آپ بسیار آسان است.

اگر تمایلی به خرید پمپ باد دیگری ندارید، می توانید یک تشک مهمان خود باد شونده نیز بخرید.

5) قیمت مناسب

اگر همه این معیارها را رعایت کرده اید، مطمئناً باید مطمئن شوید که پول زیادی خرج نکنید. پس از همه، این “فقط” یک تشک مهمان است.

متأسفانه نمی‌توانیم قیمت دقیقی برای تشک مهمان بدهیم. زیرا در بین تشک های مختلف مهمان تفاوت های کیفی نیز وجود دارد. اگر به سادگی توصیه های برتر ما را دنبال کنید، بهتر است!

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

به همین دلیل است که هنگام خرید باید مراقب نسبت قیمت به عملکرد باشید تا بیشترین سود ممکن را از سرمایه گذاری خود ببرید.

به عنوان مثال، اگر به هر حال دوست دارید به کمپینگ بروید، منطقی است که روی یک تشک بادی بادی باکیفیت سرمایه گذاری کنید. شما می توانید از این برای اهداف خود و همچنین برای مهمان استفاده کنید.

همانطور که می دانیم یکی از ویژگی های بارز در بین ایرانی ها مهمان نوازی آنها است.خیلی از افراد زمانی که مهمان به خانه آنها می آید می خواهند به بهترین شکل ممکن پذیرایی شوند و در نهایت راحتی بتوانند در خانه آنها مستقر و استراحت کنند.یکی از مواردی که باید به آنها توجه ویژه کرد خواب مهمان است.بیشتر افراد برای استراحت مهمانانشان از تشک های پشمی قدیمی استفاده می کنند که بسیار سفت و سنگین می باشد ولی امروزه با تولید تشک های مخصوص مهمان دیگر کار برای شما راحت شده است.

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 7

تشک مهمان چیست؟

تشک های مهمان به تشک هایی گفته می شود که بسیار سبک وزن و حمل آنها بسیار راحت است و جنس آنها از الیاف و اسفنج است.و فرق بسیار بارز تشک های مهمان با تشک های سنتی فضای است که اشغال می کند.تشک های مهمان به نسبت تشک های سنتی بسیار کم فضا را اشغال می کند و فضا خالی برای قرار دادن باقی وسایلاتتان است.

انواع تشک های مهمان

تشک مهمان یک و دو نفره:

تشک های مهمان موجود در بازار تک و دو نفره می باشند که شما به نسبت استفاده ای که دارید باید آنها را انتخاب کنید. بیشتر افراد سعی می کنند از تشک های تک نفره خرید کنند چون فضای کمتری را اشغال می کند.

تشک مهمان هوشمند:

بعضی از برندهای معروف به تازگی اقدام به تولید تشک های هوشمند کرده اند. در این تشک ها قابلیت تنظیم دما وجود دارد به گونه ای که شما می توانید این تشک ها را به برق وصل کنید و دمای آن را تنظیم کنید. برخی دیگر از تشک های مسافرتی دارای ماساژور هستند. وجود ماساژور در این تشک ها باعث می شود تا از دردهای عضلانی ناشی از خستگی زیاد جلوگیری شود. همچنین در بیمارانی که قدرت حرکتی چندانی ندارند از ابتلا به زخم بستر جلوگیری می شود.

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 4

نکات مهم درباره تشک مهمان:

  • از پریدن کودکان بر روی تشک های مهمان جلوگیری کنید به علت آنکه حجم این تشک ها کم است و باعث اسیب دیدن کودک می شود و علت دیگر آن این است که ممکن است تشک آسیب ببیند.
  • تشک های مهمان جزو تشک های بهداشتی می باشد پس در انتخاب مدل و رنگ تشک دقت کنید چون پس گرفته نمی شود.
  • این تشک ها به علت حجم کم و سبک بودن بهتر است بعد از خارج شدن مهمان از خانه تشک را بشوید و در آفتاب پهن کنید.
خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

اگر قصد خرید تشک مهمان را دارید بهتر است از برندهای معروف بازار خرید کنید.یکی از معروفترین برندها در بازار رویال می باشد.تشک های مهمان رویال جزو یکی از راحترین و محکم ترین تشک ها می باشد.پس بهترین گزینه خرید تشک مهمان خرید از تشک های اصل رویال می باشد.

آیا تا به حال شب را در خانه یکی از دوستان یا خویشاوندان گذرانده اید، فقط در حالی که در حال پرت کردن و چرخاندن یک تشک سخت، ترش یا ناراحت کننده هستید؟ اگر چنین است، می‌دانید که بازدید یک شبه چقدر ناخوشایند است و چقدر مهم است که بازدیدکنندگان هنگام اقامت در اتاق مهمان شما احساس راحتی و خوش‌ آمدگویی کنند. تشک مناسب می تواند تجربه مهمان شما را ایجاد کند یا شکست دهد.

رویال  به تولید تشک ها و ملافه هایی با قیمت رقابتی اختصاص دارد که راحتی را در اولویت قرار می دهند. رویال با متعهد به استفاده از مواد با کیفیت بالا و فرآیندهای ساخت، بسترهای تمام فوم را تولید می کند که از فوم های حافظه و عمدتاً پلی فوم های گیاهی استفاده می کند.

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 10

تشک مهمان مقرون به صرفه

برخی از افراد هنگام انتخاب تشک اتاق مهمان، مقرون به صرفه بودن را در اولویت قرار می دهند، در حالی که برخی دیگر می خواهند روی مدلی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنند که در طول زمان به خوبی حفظ شود. با تشک فوم مموری هر دو را دریافت می کنید. لایه راحتی مموری فوم با کانتورینگ و توزیع وزن یک احساس تطبیقی ​​ایجاد می کند، در حالی که لایه های انتقالی و پایه پلی فوم متراکم یک سیستم پشتیبانی محکم برای به حداقل رساندن فرورفتگی ایجاد می کنند. تخت مهمان چیست؟

مهمان با کیفیت خرید آنلاین و قیمت 5

تخت مهمان می تواند هر چیزی باشد، از یک تخت یک نفره دنج، یک تخت دو نفره جادار یا یک مبل تختخواب شو. آنها در سبک ها و اندازه های مختلف وجود دارند و هر تختی می تواند با اضافه کردن مناسب به تخت مهمان تبدیل شود. اگر اتاق خواب مهمان شما همیشه برای اسکان دادن اقوام یا دوستانی که در آنجا هستند استفاده نمی شود، یک ترتیب موقت به این معنی است که می توانید از اتاق برای فعالیت های مختلف استفاده کنید. با این حال، اگر یک اتاق خواب مهمان دارید که به طور دائم به بازدیدکنندگان خود مکانی برای خواب اختصاص داده است، می توانید گزینه دائمی تری مانند تخت خواب را انتخاب کنید.

چقدر باید برای تشک مهمان هزینه کرد؟

قبل از شروع به جستجوی تشک مهمان، مهم است که بودجه خود را در نظر بگیرید. به طور کلی، نیازی نیست به اندازه تشک مهمان خود هزینه کنید. از آنجایی که کمتر خوابیده می شود، به همان سرعتی که تشک خود شما خراب می شود، خراب نمی شود. البته، اگر قصد دارید مهمان‌ها اغلب در آنجا بمانند، می‌توانید تشک بلندتری را انتخاب کنید.چند گزینه برای تخت مهمان برای صرفه جویی در فضا چیست؟

اتاق خواب های مهمان کوچکتر از یک اتاق خواب متوسط ​​هستند و تخت ها بزرگ ترین مبلمان هستند. اگر فضای اتاق مهمان خود محدود است یا نیاز به یک تخت مهمان دارید تا به راحتی در اتاق نشیمن شما ظاهر شود، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

4.5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *