خرید تشک دو نفره + تشک مناسب زوجین

5 5

پیدا کردن تشک مناسب برای به اشتراک گذاشتن با شریک زندگی برای خواب با کیفیت بسیار مهم است. با این حال، شناسایی تشکی که با ترجیحات راحتی و نیازهای حمایتی هر دو خواب مطابقت داشته باشد، می‌تواند چالش‌های زیادی ایجاد کند. بهترین تشک برای زوج ها همچنین باید حرکت را ایزوله کند تا اختلالات خواب را کاهش دهد، صدای کمی تولید کند و برای فعالیت جنسی مناسب باشد.

ما شخصاً صدها تشک را در طول سال‌ها آزمایش کرده‌ایم، و بسیاری از معیارهایی که این تخت‌ها را برای آن‌ها ارزیابی می‌کنیم، مربوط به زوج‌ها است. تیم آزمایش ما شامل افرادی با انواع بدن، وضعیت خواب، و ترجیحات سفتی متفاوت است، که به ما امکان می دهد برای طیف وسیعی از افراد توصیه هایی برای تشک ارائه دهیم. تشک های لیست شده در زیر در طول آزمایش های ما برجسته بودند، به ویژه در زمینه های عملکردی مانند ایزوله حرکت، سر و صدا، و پاسخگویی به رابطه جنسی.

4 4

تشکی با فضای دو نفره پیدا کنید

وقتی صحبت از به اشتراک گذاشتن یک تخت می شود، اطمینان از داشتن فضای کافی ضروری است! استفاده از یک تخت یک نفره کوچک در خوابگاه ممکن است زمانی که در دانشگاه بودید جذاب باشد، اما در یک رابطه طولانی مدت به سرعت نازک می شود. بسیاری از زوج‌ها برای داشتن تناسب راحت، تخت‌خوابی با سایز کوئین را انتخاب می‌کنند. اگر شما یا شریک زندگیتان از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید دراز بکشید، ممکن است حتی بخواهید تخت پادشاهی را در نظر بگیرید (یا اگر هر دوی شما عاشق ستاره دریایی هستید!). اگر شما یکی از 33 درصد استرالیایی‌هایی هستید که آرزو می‌کنند تخت بزرگ‌تری داشته باشند، از اهمیت انتخاب تختی که هم برای شما و هم همسرتان مناسب باشد، قدردانی می‌کنید. راهنمای نهایی ما در مورد اندازه تخت را برای کمک به یافتن گزینه مناسب بررسی کنید.

تشکی را پیدا کنید که برای کاهش مزاحمت شریک زندگی طراحی شده باشد

بیدار شدن در نیمه شب توسط شریکی که در خواب پرت می شود، یا برنامه خواب متفاوتی با شما دارد، می تواند بسیار آزاردهنده باشد. پیدا کردن تشکی که از موادی ساخته شده باشد که انتقال حرکت را کاهش می دهد، می تواند تفاوت زیادی در کیفیت خواب شما ایجاد کند. تشک های فوم برای کاهش مزاحمت شریک زندگی شناخته شده اند و انتخابی محبوب برای زوج ها هستند. در حالی که برخی از تشک های فنری به حرکت شما واکنش نشان می دهند و حرکت را در سراسر تخت منتقل می کنند، تشک فوم هر حرکتی را جذب می کند و با شکل بدن شما تنظیم می شود و از افتادگی یا چرخش جلوگیری می کند. اگر احساس تشک های فنری را ترجیح می دهید، تشک فنری جیبی را در نظر بگیرید، که برای به حداقل رساندن مزاحمت شریک با فنری طراحی شده است که به طور مستقل از یکدیگر حرکت می کنند – می توانید در اینجا درباره تفاوت تشک های فنری و فوم بیشتر بدانید.

2 2 3

استحکامی پیدا کنید که برای هر دوی شما مفید باشد

سخت ترین قسمت پیدا کردن تشک به عنوان یک زوج این است که هر دوی شما نیازها و ترجیحات راحتی متفاوتی خواهید داشت. پیدا کردن تشکی که برای هر دوی شما کار می کند می تواند زمان بر باشد و کمی سازش. قد، وزن، سلامتی و سبک خواب شما همگی می‌توانند بر سطح استحکامی که در تشک نیاز دارید تأثیر بگذارند و معمولاً زوج‌ها متوجه می‌شوند که وقتی صحبت از اولویت‌های راحتی به میان می‌آید، در دو طرف مخالف قرار دارند. به عنوان مثال، بسیاری از مردان تشک سفت‌تری را ترجیح می‌دهند، در حالی که همسرشان ممکن است به سطح نرم‌تری برای حمایت و راحتی مناسب نیاز داشته باشد. اگر هر دوی شما نیازهای بسیار متفاوتی دارید، تشک متوسط ​​یا سفت‌تری را با مموری فوم یا سیستم کویل جیبی انتخاب کنید زیرا این بدان معناست که تشک شما می‌تواند با موقعیت‌های خواب فردی شما و نیازهای شما برای خواب راحت‌تر تنظیم شود.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *