خرید تشک بیمارستانی + قیمت تشک بیمارستانی

22

اگر از بی حرکتی، آسیب یا بیماری محدود کننده حرکت رنج می برید، داشتن تشک مناسب می تواند دنیایی از تفاوت در کیفیت زندگی شما ایجاد کند. اغلب برای جلوگیری از زخم های فشاری، بهبود خواب و ایجاد حداکثر راحتی به تشک تخت بیمارستانی برای مراقبت های خانگی نیاز است. تشک‌ بیمارستانی در طیف وسیعی از مواد و اندازه‌ها برای پاسخگویی به نیازهای مختلف بیمار عرضه می‌شوند، اما تعداد کمی وجود دارند که به طور مداوم از نظر رضایت بیمار رتبه بالایی دارند.

1 1

ویژگی هایی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید

گنجایش وزنی

مهم است که قبل از خرید در مورد وزنی که تخت خواب باید تحمل کند فکر کنید، زیرا این یک ملاحظات ایمنی اساسی است. یک تصادف می تواند اثرات مضری بر بهبودی بیمار و/یا سلامتی طولانی مدت داشته باشد. تخت‌های بیمارستانی استاندارد معمولاً حداکثر ظرفیت وزنی 300-450 پوند دارند، اما تخت‌های چاقی می‌توانند بیشتر را تحمل کنند (بعضی از آنها بین 600-750 پوند را تحمل می‌کنند). هنگام مقایسه گزینه های تشک، ظرفیت وزن را در نظر داشته باشید.

ابعاد

عرض بیشتر تخت های بیمارستانی 36 اینچ در طول 80 اینچ است. تشک‌های باریاتریک معمولاً پهن‌تر از تخت‌های بیمارستانی استاندارد هستند و تا ۵۴ اینچ عرض و ۸۸ اینچ طول دارند. این اندازه‌گیری‌ها را در نظر داشته باشید که کدام تخت‌ها ممکن است برای بیماران شما مناسب باشند. برخی از تخت ها نیز ممکن است قابل تنظیم باشند و در صورت نیاز عرض یا طول بیشتری ارائه دهند.

ترکیب تشک

تشک های بیمارستانی از مواد مختلفی از جمله پشتیبانی از فنرهای داخلی (کویل های فلزی)، فوم حافظه، ترکیب هوا با فشار متناوب، و فن آوری کم اتلاف هوا ساخته می شوند (گاهی اوقات این دو مورد آخر در طراحی تشک یکسان هستند). هنگام مقایسه گزینه ها، مهم است که نیازهای فردی که از تشک استفاده می کند در نظر بگیرید. به عنوان مثال، تشک های فومی با ساپورت متوسط ​​برای تسکین کمردرد عالی هستند، در حالی که تشک های فشار متناوب با اتلاف کم هوا برای جلوگیری از زخم فشاری بهترین هستند.

2 1

ضمانت نامه

اکثر تخت های بیمارستانی دارای گارانتی بین یک تا دو سال می باشند. این ممکن است یک فاکتور مهم برای در نظر گرفتن باشد، زیرا تخت های بیمارستانی یک سرمایه گذاری بزرگ هستند. در حالی که هیچ دلیلی وجود ندارد که انتظار داشته باشیم هر یک از این تخت‌های بیمارستانی با رتبه‌بندی بالا دچار تزلزل شوند، گارانتی طولانی‌تر می‌تواند در صورت بروز هر اتفاقی خیالتان را راحت کند.

مرحله تشک برای زخم های فشاری

تشک های بیمارستانی برای سازگاری با مراحل خاصی از زخم های فشاری طراحی شده اند که در مقیاس 1-4 درجه بندی می شوند. مرحله 1 نشان دهنده یک زخم فشاری است که هنوز از طریق پوست شکسته نشده است، در حالی که زخم مرحله 4 یک زخم عمیق است که ممکن است عضلات زیرین، تاندون ها، رباط ها یا استخوان ها را درگیر کند. اگر شما یا یکی از عزیزانتان یک زخم فشاری موجود دارید، مهم است که تشکی پیدا کنید که بتواند درجه مناسبی را برای اطمینان از بهبودی مناسب داشته باشد. این امر به ویژه برای زخم‌های فشاری با درجه بالاتر، که ممکن است در تشکی که برای زخم‌های درجه پایین‌تر طراحی شده است، بیشتر طول بکشد، مهم است.

سوالات متداول در رابطه با تشک بیمارستانی:

س: تشک تخت بیمارستانی چقدر است؟

پاسخ: تشک های استاندارد بیمارستانی 36 اینچ در 80 اینچ یا 2 تا 3 اینچ عرض کمتر از یک تخت دو نفره دارند. با این حال، برخی از شرکت ها قادر به ساخت تخت در اندازه های سفارشی هستند. تشک های باریاتریک معمولاً پهن تر از 36 اینچ هستند تا افراد سنگین وزن تر را در خود جای دهند.

3

س: برای تخت بیمارستانی در خانه به چه نوع تشکی نیاز دارم؟

پاسخ: چند نوع تشک وجود دارد که برای تخت های بیمارستانی در خانه مناسب هستند. اینها عبارتند از: تشک های فنری داخلی، تشک های فوم، اتلاف هوای کم (تشک های LAL)، تشک های باریاتریک و تشک های فشار متناوب.

س: آیا تشک دو قلو معمولی برای تخت بیمارستان مناسب است؟

پاسخ: خیر. فقط یک XL دوقلو برای تخت بیمارستان مناسب است، اما استفاده از تشک های معمولی برای افرادی که در معرض خطر بالای ایجاد زخم های فشاری هستند توصیه نمی شود. همچنین برای اکثر تخت های بیمارستانی به ملحفه های مخصوص نیاز دارید زیرا ابعاد آن در محدوده اندازه تخت معمولی قرار نمی گیرد.

س: کدام تشک برای زخم های فشاری بهتر است؟

پاسخ: تشک‌های فشار متناوب با فناوری کم‌هوای کم‌هوا به‌طور مداوم وزن را با استفاده از هوای در حال گردش در داخل تشک توزیع می‌کنند و اجازه می‌دهند هوا از تشک خارج شود تا پوست را خنک و خشک نگه دارد، بنابراین این تشک‌ها برای افرادی که در معرض خطر ابتلا به زخم‌های فشاری هستند بهترین هستند. . تشک های فومی نیز در مقایسه با تشک های فنر داخلی در توزیع مجدد وزن بهتر عمل می کنند، بنابراین برای پیشگیری از زخم فشاری نیز خوب هستند.

س: تشک با اتلاف کم هوا (LAL) برای چه مواردی استفاده می شود؟

پاسخ: تشک کم هوا برای خشک نگه داشتن پوست طراحی شده است تا به پیشگیری از زخم فشاری کمک کند. این تشک ها دارای سوراخ هایی هستند که اجازه می دهد هوا به آرامی به بیرون نفوذ کند و از گرم شدن یا تعریق بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

4 1

س: تشک تخت بیمارستانی چاقی چقدر است؟

پاسخ: تشک های تخت بیمارستانی باریاتریک به گونه ای طراحی شده اند که وزن بیشتری را در خود جای دهند، بنابراین پهن تر از تشک های تخت بیمارستانی استاندارد هستند. بیشتر تخت های باریاتریک به جای 36 استاندارد 42 اینچ عرض دارند و حتی تخت های بزرگتر (تا 54 اینچ عرض و 88 اینچ طول) در دسترس هستند.

س: بهترین تشک تخت بیمارستانی برای کمردرد چیست؟

پاسخ: در یک مطالعه، تشک های متوسط ​​سفت بیشترین تسکین را برای افراد مبتلا به کمردرد فراهم کردند. به طور کلی، تشک های فومی ایده خوبی هستند زیرا با بدن مطابقت دارند و حمایت بیشتری از پشت دارند.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *