شستشوی ادرار از خوشخواب +نحوه شستن تشک طبی

برگرفته شده از سایت تشک رویال اصل

امروزه به علت گرد و خاک های زیاد و خراب کاری های کودکان همه افراد به دنبال تمیزکاری تشک هایشان هستند و می خواهند به راحترین صورت ممکن کثیفی های تشک را پاک کنند. چون بیشتر عمرمان را بر روی تشک سپری می کنیم باید از نظر تمیزی و عاری بودن از باکتری و آلودگی آن را در امان نگه داریم و تمام تلاشمان را داشته باشیم تا تشک را تمیز نگه داریم. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا به بهترین شکل تشکتان را تمیز کنید پس با ما همراه باشید.

1 4

پاک کردن لکه تشک

ما در این مقاله 6 روش پاک کردن انواع لکه تشک را به شما آموزش می دهیم.

1_ جارو کردن تشک

ابتدا با جارو برقی بر روی کل تشک کشیده تا تمام گرد و خاک های موجود بر روی تشک را پاک کنید تا هیچگونه خاکی بر روی تشک و یا اطراف آن نداشته باشد.

2 3

2_ تمیزکردن لکه زرد

بعد از جارو کردن روی تشک دستمال سفید تمیزی بردارید و با مقداری آب آن را رطوبتی کنید و بصورت ضربات متوالی بر روی تشک بزنید به این توجه کنید به هیچ عنوان دستمال را بر روی تشک نکشید چون باعث پخش شدن لکه بر روی تشک می شود.

3_ تمیزکردن تشک فومی

در این روش ابتدا 2 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن را با یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کنید و با یک چتکه و یا مسواک آغشته کنید و بر روی تشک بکشید و بعد از آن با دستمال سفید تمیز آن را پاک کنید.

3 1

4_ تمیزکردن بوی بد تشک با جوش شیرین

بعضی مواقع با ریختن آب و یا خوابیدن زیاد و تعریق بدن تشک بوی نامطبوعی به خود می گیرد و شما می توانید جوش شیرین را بر روی تشک ریخته و بعد از گذشت نیم ساعت با جارو برقی آن را پاک کنید.

تشک رویال

2.1 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *