تشک و تخت بیمارستانی با قیمتی ارزان

11

به قول معروف خواب خوب شما را سالم می کند. البته این امر در مورد بستری شدن در بیمارستان نیز صدق می کند که البته سلامتی در اولویت است. الزامات تشک بیمارستانی به نسبت بالاست. باید الزامات خاصی را برآورده کند، به خصوص در مورد استراحت طولانی مدت در بستر، و همچنین باید تا حد امکان مراقبت از آن آسان باشد. تشک های ویسکو برای تخت های بیمارستانی را می توانید در صورت درخواست حتی به صورت سفارشی و به تعداد زیاد از شرکت رویال تهیه کنید.

متخصص تشک های کلینیک سلامت محور و تشک های بیمارستانی در نظر گرفته می شود. به لطف چندین دهه تجربه در این منطقه پرمشقت و تبادل مداوم با کلینیک ها، بیمارستان ها و امکانات توانبخشی، تشک های ما به طور مداوم توسعه یافته اند.

22

تشک مخصوص بیمارستان

به هر حال، هر جزئیات باید به اطمینان حاصل شود که بیماران در طول دوره بهبودی و بهبودی از حمایت بهینه برخوردار می شوند. البته ما به پرسنل کلینیک شما نیز توجه می کنیم، زیرا محصولات باید در حمل و نقل روزانه آسان و سریع باشند. علاوه بر این، تمرکز بر روی طول عمر است تا بتواند بار ثابت را با استحکام و دوام لازم برآورده کند.

این چیزی است که تشک های تخت بیمارستانی باید بتوانند انجام دهند.

مرحله بهبودی پس از جراحی یا درمان برای روند بهبودی بسیار مهم است. بیماران به نسبت زیادی زمان زیادی را در تخت بیمارستان می گذرانند. تشک های از راه دور با عملکرد کمی یا بدون عملکرد پشتیبانی منجر به بی قراری و بی خوابی می شوند و بهبودی و بهبودی به طور قابل توجهی مختل می شود. بنابراین ویژگی های خوب دروغ گفتن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پشتیبانی و تسکین بهینه و همچنین سختی مناسب، پایداری ارزشمند را تضمین می کند. این خواص حتی با بارهای طولانی مدت نباید خیلی سریع از بین بروند. فوم ویسکو کاملاً این الزامات را برای تشک های بیمارستانی برآورده می کند.

44

تشک مناسب بیمار


مراقبت و طول عمر بنابراین طول عمر یک عامل کلیدی است. تشک هایی که پس از چند بیمار تا حد زیادی آویزان شده اند، جایی در بیمارستان ندارند. علاوه بر این، دست زدن سریع در زندگی روزمره اجباری است. تعداد زیادی تخت و تشک باید هر روز مرتب شوند. بالشتک های خواب به همین ترتیب پایدار، مقاوم و در عین حال راحت ساخته شده اند. علاوه بر این، آنها باید در برابر شستشو و تمیز کردن مکرر بدون هیچ مشکلی مقاومت کنند. بهداشت یک نکته مهم در مراقبت است. همه تشک های -رویال فاقد مواد مضر طبق استاندارد  100 هستند، تجمع مواد مضر و میکروب ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و بنابراین برای مبتلایان به آلرژی نیز ایده آل هستند. با تشک های بیمارستانی سفارشی بر راحتی کامل، سهولت استفاده و بالاترین استانداردهای بهداشتی تکیه کنید. مشاور خواب شما با خوشحالی از شما پشتیبانی خواهد کرد، حتی اگر مقادیر زیادی خریداری کنید. امروز درخواست خود را ارسال کنید.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *