قیمت بهترین تشک طبی برای دیسک کمر | راهنمای خرید

خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر 5

فروش ویژه کالای خواب و تشک طبی رویال

3,880,000تومان

تشک طبی رویال 10 – 2 سال ضمانت

4,200,000تومان

تشک طبی رویال 9 – 3 سال ضمانت

4,400,000تومان

تشک طبی رویال 8 – 4 سال ضمانت

5,140,000تومان

تشک طبی رویال 6 – 6 سال ضمانت

کار روی میز، استرس مزمن، نشستن طولانی مدت یا فشار نامناسب تنها تعدادی از دلایل کمردرد هستند. تقریباً هر سوم بزرگسالان بیشتر یا به طور مداوم از مشکلات کمر رنج می برند. تنش عضلانی معمولا باعث درد می شود. ناحیه کمر، شانه ها و گردن به ویژه تحت تأثیر این تنش قرار می گیرند. مشکل: برای بسیاری از افراد، نه ستون فقرات و نه ماهیچه ها نمی توانند به اندازه کافی در طول خواب شل شوند. همچنین زمانی که استخوان ها در طول خواب به اندازه کافی حمایت نمی شوند، مشکل ساز می شود. دیسک‌های بین مهره‌ای نمی‌توانند به اندازه کافی بازسازی شوند و با مایع پر شوند، به همین دلیل است که تشک نادرست انتخاب شده اغلب منجر به درد در ناحیه دیسک بین مهره‌ای می‌شود. خوابیدن بر روی تشکی که به درستی انتخاب نشده است نیز می تواند شکایات موجود را از شب به شب بدتر کند.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

خاصیت ارتجاعی نقطه ای در کمردرد

مهم ترین پیش نیاز تشک مناسب برای کمردرد، قابلیت ارتجاعی بالای آن است. تشک های الاستیک نقطه ای با سازگاری بهینه آنها با قسمت های بدن مربوطه مشخص می شوند. قسمت‌های سنگین‌تر بدن، یعنی لگن و شانه‌ها، به دلیل فشار وارد شده فرو می‌روند، در حالی که گردن و پشت به اندازه کافی حمایت می‌شوند. در تشک هایی با نقطه ارتجاعی بالا، فشار وارد شده به یک ناحیه از تشک بر روی نواحی مجاور تأثیر نمی گذارد. این تنها راه برای انجام تنظیمات دقیق است.

خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر 1

درجه سختی مناسب برای کمردرد

سفتی یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب تشک است، به خصوص اگر از کمردرد رنج می برید. اگر درجه سختی برای نیازهای فیزیکی شما بسیار نرم باشد، بدن شما بیش از حد عمیق در تشک فرو می رود. ستون فقرات شما به موقعیتی غیرطبیعی هل داده می شود و توخالی شکل می گیرد. مهره های کمر و ستون فقرات گردنی شما تحت فشار زیادی هستند. این مشکل همچنین زمانی به وجود می آید که تشک شما به دلیل کهولت سن دچار افتادگی شود. بنابراین توصیه می کنیم برای جلوگیری از مشکلات کمر هر 8 سال یکبار تشک را تعویض کنید. از طرف دیگر، اگر درجه سختی شما بیش از حد سخت باشد، بدن شما نمی تواند به اندازه کافی فرو برود. حتی اگر تشک خیلی سفت باشد، ستون فقرات نمی تواند شکل طبیعی دوتایی S خود را به خود بگیرد. کشیده شدن بیش از حد ستون فقرات باعث می شود که عضلات گردن و گردن شما منقبض شوند. ستون فقرات کمری نیز تحت فشار است.

اگر از کمردرد رنج می برید، باید هنگام خرید تشک دقت کنید که نه خیلی سفت باشد و نه خیلی نرم. حمایت کافی مهم است. بررسی اجمالی ما به شما راهنمای تقریبی در مورد اینکه چه درجه ای از استحکام تشک برای وزن بدن مناسب است به شما می دهد. لطفا توجه داشته باشید که درجه سختی استاندارد نیست. بنابراین اطلاعات مربوط به تشک ما است، اما ممکن است با تولید کنندگان دیگر متفاوت باشد.

خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر 3

مناطق خوابیده برای کمردرد

برای کمردردی که در صبح رخ می دهد، تشکی با مناطق خوابیده یکپارچه را توصیه می کنیم. زون‌ها به تشک اجازه می‌دهند که کاملاً با بدن سازگار شود تا ستون فقرات شما صاف باشد. فناوری 7 منطقه محبوبیت خاصی دارد. این برای 90 درصد از همه افراد خواب مناسب است، به همین دلیل است که ما در تشک رویال عمدتا تشک هایی با هفت منطقه را توصیه و می فروشیم. به هر حال: تشک های فوم ویسکو معمولاً مجهز به زون نیستند. فوم ویسکو در حال حاضر پشتیبانی دقیقی را برای بدن شما فراهم می کند، به همین دلیل منطقه بندی ضروری نیست.

بهترین تشک برای کمردرد

تشک های رویال به ویژه نوید خواب سالم و تسکین سریع کمردرد و مشکلات ناشی از خواب را می دهند. تشک طبی فنری و فوم بسیار سازگار هستند زیرا فوم به گرمای بدن واکنش نشان می دهد و بسیار انعطاف پذیر با شکل بدنه سازگار می شود. این ماده به فشار واکنش نشان می دهد، آن را به طور بهینه توزیع می کند و کاملاً با بدن سازگار می شود. تشک فوم ویسکو برای کمردردهای مزمن نیز مناسب است. تشک های فوم سرد نیز از نظر سازگاری امتیاز کسب می کنند. هنگام خرید تشک های فوم سرد به طور خاص باید به کیفیت بالا توجه کرد. تشک فنر داخلی بیش از هر چیز با راحتی خواب بسیار بالا خود را تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل برای مدت طولانی در بین تشک ها کلاسیک بوده است. اگر از کمردرد رنج می برید و تشک فنری را ترجیح می دهید، تشک فنری جیبی را به شما پیشنهاد می کنیم. با پردازش هسته های فنر در کیسه های کوچک، فنرها نمی توانند بلغزند که باعث افزایش کشسانی نقطه می شود. این یک مزیت است، به خصوص برای کسانی که پشت و معده می خوابند.

خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر 8

کمردرد و چاقی

کمردرد بعد از خواب نیز در صورتی که کمر به اندازه کافی حمایت نشود ممکن است رخ دهد. به خصوص در افرادی که وزن بدن بالاتری دارند، گاهی اوقات به دلیل عدم تحمل تشک، کمر دچار افتادگی می شود. بنابراین، با وزن بالا – صرف نظر از اینکه آیا قبلاً مشکل کمر دارید یا خیر – مهم است که تشک به اندازه کافی باربر باشد و از بدن پشتیبانی خوبی ارائه دهد. خاصیت ارتجاعی خوب نقطه نیز برای افرادی که اضافه وزن دارند و کمردرد دارند نقش مهمی دارد. تشک فنر داخلی ظرفیت باربری خوب را با خاصیت ارتجاعی نقطه ای خوب ترکیب می کند. بنابراین، ما به افراد دارای اضافه وزن و مبتلا به کمردرد، تشک فنری را توصیه می کنیم که به همین ترتیب نقطه کش است.

وضعیت خوابیدن و کمردرد

افرادی که به پهلو می‌خوابند به ویژه در معرض کمردرد هستند. بنابراین، به عنوان یک خوابیده جانبی، باید توجه ویژه ای به این واقعیت داشته باشید که شانه و ناحیه لگن شما می تواند در حالی که پشت شما توسط تشک حمایت می شود در تشک فرو رود.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

تشک مناسب برای دیسک کمر و درمان کمر درد

یکی از شایع ترین بیماری ها در بین مردم دیسک کمر است.شاید خیلی ار شماها در جمعی نشسته باشید و زیاد به گوشتان خورده باشد برخی از دردکمر و یا گردن درد رنج می برند.و خیلی ها نمی دانند علت این کمردرد و یا گردن درد چیست.و یا ممکن از خیلی از افراد زمانی که از خواب بیدار می شوند کسل و دچار بدن درد هستند و این را از بد خوابیدن می دانند ولی این طرز فکر اشتباه است.این درد از خرید اشتباه تشک است که بدون داشتن اطلاعات قبلی برای خرید تشک رجوع کرده و باعث خواهید شد که خواب یکی از بهترین عادات روزانه را به دردآور ترین عادت تبدیل کنید.

خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر 4

کدام تشک برای دیسک کمر و گردن درد خوب است

افرادی که دچار دیسک کمر و یا گردن درد هستند در انتخاب تشک بسیار باید به نسبت باقی افراد حساس تر باشند.و این گونه بیماران باید به مشورت پزشک تشک مناسبشان را تهیه کنند چون افرادی که دیسک کمر دارند به دو دسته تقسیم می شوند: افرادی که باید حتما بر روی تشک استراحت کنند و دوم افرادی که باید بر روی جسمی سفت مانند فرش استراحت کنند تقسیم می شوند.

تشک طبی برای افرادی که دیسک کمر دارند

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خوابیدن بر روی جسم هاس سفت را ترجیح می دهید باید از تشک های ارتوپدی خرید کنید این گونه تشک ها میزان سفتیشان 85 از 100 است. در حد ۵ سانتی‌‍متر فرورفتگی دارد که البته این بسیار اصولی و طبق استانداردهای جهانی در زمینه تولید تشک می‌یاشد.این گونه تشک برای افرادی که تازه عمل دیسک کمر ویا گردن و یا لگن و ستون فقرات کرده اند بسیار مناسب است.به علت آنکه زمانی که عمل می کنند تمام بدن نباید هیچ گونه تکانی بخورد و این گونه تشک بسیار مناسب است.

خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر 7

تشک های vip

تشک های مموری فوم و vip جزو تشک هایی هستند که زمانی که بر روی آن می خوابید تمام بدن به یک باره به روی تشک فرو می رود و تشک شکل بدن شما را به خود می گیرد. این تشک‌ها هم برای بیمارنی که مشکل بسیار حادی در زمینه ستون فقرات، دیسک کمر ندارند باید با دستور پزشک و میزان علافه خودشان صورت گیرد،

تشک طبی رویال یکی از آشناترین نام ها در صعنت تشک و بالش استاندارد است. شما می توانید تمام مدل های موجود تشک را از شرکت فوق حرفه ای رویال خرید کنید و همراه با خرید تشک گارانتی تشک در همان لحظه برای شما فعال سازی می شود و شما می توانید با خیالی راحت تشک موردنظرتان را خرید کنید.

خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر 2

بهترین تشک رویال برای دیسک کمر و کمردرد

کمردرد از متداول دردهایی است که افراد این روزها در زندگی های شهری از آن رنج می برند.این درد اصولا به دلیل سبک زندگی شهری و نشستن های طولانی افراد به وجود می آید. در صورتی که شما از این درد رنج می برید باید از نقص تشک خوابتان در التبام این درد آگاه باشید. شما با انتخاب تشک خیلی سفت یا خیلی نرم با ایجاد فشار بیشتر به ستون فقرات خود این درد را افزایش خواهید داد، در این شرایط انتخاب تشکی که ستون فقرات شما را پشتیبانی کند بهترین راه حل است. تشک های مناسب میتوانند تعادل مناسب را برای راحتی ستون فقرات شما و قرارگیری ستون فقرات در موقعیت مناسب فراهم نمایند و خواب مناسبی را تجربه کنید.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

کدام تشک برای افراد مبتلا به کمردرد بهتر است

اولین نکته که باید به یاد داشته باشید این است که به هیچ عنوان بدون امتحان کردن تشک، اقدام به خرید تشک نکنید. به صرف نام ارتوپدیک اقدام به خرید تشک نکنید و این اسم تضمینی برای تناسب با ذائقه خواب شما و کمر درد شما نخواهد بود. بهترین راه حل بعد از مشاوره با متخصصین فروشگاه هیلدا، بدون خجالت چند دقیقه روی تشک درا بکشید و از مناسب بودن این تشک اطمینان حاصل نمایید. امروزه تشک های خیلی سفت را مناسب کمردرد میدانند ولی بعضی از متخصصان در گذشته تشک خیلی نرم را برای کمردرد میکردند.

تشک سفت انتخاب کنم یا نرم

با توجه به تحقیقات انجام شده تشک با درجه سفتی متوسط بهترین تشک برای درد کمر می باشد. و این درجه سفتی در کارخانه های مختلف و تولیدکننده های مختلف متفاوت می باشد. درجه نرمی یا سفتی تشک فقط توسط خود فد بعد از امتحان کردن تشک معین می شود. تحقیقات خانگی نشان می دهد که درجه سفتی متوسط بیشترین مصرف و تناسب را برای افراد کمردرد را دارد.

خرید بهترین تشک طبی برای دیسک کمر 12

راهنمای خرید تشک برای افراد مبتلا به کمردرد

از آنجایی که درد کمر شما در ساعات پایانی روز بیشتر خواهد شد برای خرید تشک در این ساعت ها برای خرید اقدام نمایید.

اگر بالش خود را استفاده می کنید حتما بالش شخصی خود را هنگام خرید همراه داشته باشد. و یا اگر بالش جدید از فروشگاه خرید کردید تشک را به همراه بالش جدید امتحان نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

حتما از همراه خود بخواهید تا وضعیت ستون فقرات شما را در هنگام دراز کشیدن روی تشک مشاهده کند. در هنگامی که روی پهلوی خود خوابیده اید از وی بخواهید که بررسی کند ستون فقرات شما در یک راستای مستقیم قرار گرفته است یا خیر؟

نقاط فشار بر روی بدن خودرا دنبال کنید، در صورتی که چنین نقاطی را پیدا کردید نشان دهنده تشک خیلی سفت می باشد. در صورتی که در تخت فرو رفتید نشان دهنده تشک خیلی نرم می باشد در نظر داشته باشید تشک خیلی سفت یا تشک خیلی نرم برای کمردرد شما مناسب نیست و می بایست تشکی با درجه نرمی متوسط انتخاب نمایید.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

3.9 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *