تشک خوب نی نی سایت

به گفته نی نی سایت افراد قد بلند و سنگین باید تشک های سخت تری انتخاب کنند. کوچک، سبک تر نسبتا نرم. علاوه بر این، افراد مسن اغلب تشک های نرم تر را ترجیح می دهند. استانداردی وجود دارد که می توان از آن برای تعیین سفتی تشک استفاده کرد. درجه سختی از H1 تا H5 متغیر است که به موجب آن H1 مربوط به نرم است و برای وزن بدن تا 55 کیلوگرم توصیه می شود. در واقع، با این حال، این مورد است که سازندگان اغلب به هنجار با نامگذاری خود پایبند نیستند و درجات سختی بین تولید کنندگان مختلف معمولاً قابل مقایسه نیستند. بنابراین هنگام خرید به احساس بدن خود توجه کنید. قد شما نیز در انتخاب نقش دارد: از آنجایی که تشک باید حداقل 20 سانتی متر بلندتر از ارتفاع تختخواب باشد، اندازه استاندارد دو متر برای همه کافی نیست.

شما چگونه می خوابید؟

احتمالاً می دانید که در کدام وضعیت خوابیدن را ترجیح می دهید: به پشت، شکم یا پهلو. به هر حال، تعداد کمی از مردم روی شکم می خوابند. به عنوان فردی که شکم می‌خوابد، ترجیح می‌دهید روی یک سطح سفت دراز بکشید. زیرا اگر بدن شما بیش از حد در حالت خوابیده فرو برود و همزمان از بالش خیلی بلند استفاده کنید، گردن شما بیش از حد کشیده می شود. سپس ستون فقرات نیز به دلیل انحنای قوی بیش از حد بارگذاری می شود. از طرف دیگر، پشت خواب ها بسته به فیزیک بدنی خود اثرات نامطلوب متفاوتی دارند که می توانید با انتخاب درجه سختی مناسب برای تشک خود از آنها جلوگیری کنید. اگر نسبتاً فشرده ساخته شده اید، در ناحیه شانه و شکم فرو می روید. این می تواند منجر به یک اثر بانوج شود که در آن وسط بدن شما بسیار پایین است. اگر شانه‌های نسبتاً باریک و مرکز ثقل در ناحیه لگن دارید، هنگام دراز کشیدن ممکن است پشت تو خالی ایجاد شود. شما نیز باید از آن اجتناب کنید. زمانی که ستون فقرات شما یک خط مستقیم را تشکیل می‌دهد، به‌عنوان یک خوابیده به پهلو، در حالت ایده‌آل دراز می‌کشید. برای این منظور، شانه های افراد قوی باید عمیق تر از شانه های افراد ضعیف تر فرو رود. نکته ما: وقتی سعی می‌کنید دراز بکشید، شخصی را با خود همراه داشته باشید، که بتواند بررسی کند که آیا ستون فقرات شما هنگام دراز کشیدن به پهلو یک خط مستقیم تشکیل می‌دهد یا خیر.

عرق می کنید یا یخ می زنید؟

اگر به راحتی سرما می خورید، شب ها به یک پتوی گرم و زیبا نیاز دارید. اما تشک بر دمای خواب شما نیز تأثیر می گذارد. تشک های فوم گرما را بهتر از مواد دیگر ذخیره می کنند. به همین دلیل برای افرادی که در شب سرد می شوند مفید هستند. از طرف دیگر تشک های فنری داخلی، تهویه مناسب را تضمین می کنند و رطوبت را سریعتر از بین می برند. این برای افرادی که هنگام خواب زیاد عرق می کنند مناسب است.

رضوانه نومیری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.