انواع تشک مناسب برای خوابیدن روی شکم و خوابیدن به پهلو

یک تشک خوب برای خوابیدن به پهلو، فشار زیادی را در اطراف شانه‌ها، باسن و زانوهای شما کاهش می‌دهد (نقاط فشار اصلی شما هنگام خوابیدن به پهلو). بنابراین اگر به پهلوی اختصاصی می‌خوابید، بهترین تشک برای شما یک تخت متوسط ​​سفت با بالشتک‌های زیاد و کانتور است به طوری که کمی در آن فرو بروید، اما ستون فقرات خود را از هم راستا نکنید.

مموری فوم یکی از محبوب‌ترین موادی است که برای ساخت بهترین تشک‌ها برای خواب‌های جانبی استفاده می‌شود، زیرا به شکل بدن شما منحرف می‌شود و سطوح بالایی از فشار را کاهش می‌دهد. این کار هنگام خوابیدن به پهلو، درد شانه و زانو را کاهش می دهد. همچنین به تسکین کمردرد کمک می‌کند، دردهایی که به پهلو می‌خوابند اگر روی تشک تکیه‌گاهی قرار نگیرند که ستون فقراتشان را در یک راستا نگه می‌دارد، ممکن است از آن رنج ببرند.

ما طیف گسترده‌ای از تشک‌ها را آزمایش کرده‌ایم و بر اساس تحقیقات خود فکر می‌کنیم بهترین تشک برای خواب‌های پهلو تشک طبی رویال 6 است. این تشک ارزش زیادی برای پول دارد و آزمایش‌کنندگان ما دریافتند که راحت، حمایت‌کننده و قابل تنفس است. همچنین برای کاهش فشار خوب است و به راحتی کلی آن می افزاید.

مشکلات خواب به پهلو

شما باید زمان خواب به طرز خوابیدنتان توجه کنید تا در بهترین شکل ممکن بدنتان قرار گیرد. باید به گونه ای بخوابید که ستون فقراتتان در حالت طبیعی قرار بگیرد تا در زمان بیداریتان دچار درد نشوید.

درد شانه

اگر تشک شما مناسب نباشد گردنتان دچار درد و بی حسی می شود. باید تشکی انتخاب کنید که نرم باشد تا بدنتان داخل تشک فرو برود و فشار کمتری به گردنتان وارد شود.

درد کمر

تشکی انتخاب کنید تا کمترین فشار به کمر و ستون فقراتتان وارد شود تا افرادی که دچار دیسک کمر هستند راحتر بر روی تشک بخوابند و استراحت کنند.

رضوانه نومیری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.