خرید و قیمت ست کامل تشک و کالای خواب عروس

و قیمت ست کامل تشک و کالای خواب عروس 2

مادر پدر ها از همان کودکی فرزند شروع به خرید جهیزیه برای فرزندشان می کنند تا زمان ازدواجشان بهشان بیش از حد فشار وارد نشود. برای خرید جهیزیه می توانید برخی از اقلام را از همان ابتدا تهیه کنید و کنار بگذارید ولی برخی از وسایل را نمی توانید زودتر از موعد تهیه کنید.

مثلا سرویس خواب و یا کالای خواب را نمی توان زودتر از موعد تهیه کرد. هرچند که بیشتر خانواده به علت قدیمی شدن وسایل عروس سعی می کنند بیشتر وسایلشان را زودتر از موعد خرید نکنند تا به اصطلاح قدیمی نشود.

 و قیمت ست کامل تشک و کالای خواب عروس 7    

تشک ارزان برای جهیزیه

خیلی از پدر و مادرها برای تهیه جهیزیه بسیار نگران هزینه های آن می باشند و بیشتر به دنبال قیمت ارزان با کیفیت بالا هستند خرید تشک برای جهیزیه بسیار مهم است ولی اینکه شما بتوانید تشک با قیمت مناسب و با دوام بالا پیدا کنید کار بسیار سختی است. امروزه شرکت تشک رویال تشک های خود را با نازلترین قیمت و با دوام بسیار بالا و باگارانتی به شما عروس و دامادهای عزیز عرضه می کند.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

آیا هر ارزانی بی حکمت نیست؟

خیلی از افراد بر این باور هستند که هر ارزانی بی حکمت نیست یعنی اگر شما جنس ارزان بخرید حتما موردی در این تشک وجود دارد که آن را با قیمت پایین به شما عرضه می کنند. ولی این طرز فکر کاملا اشتباه است. شما اگر تشک تان را از فروشگاه های معتبر و با گارانتی تهیه کنید دیگر نگران این موارد نخواهید بود.

و قیمت ست کامل تشک و کالای خواب عروس 5

دوخت تشک = گران بودن

خیلی از افراد زمانی که برای خرید تشک وارد فروشگاهی می شوند دوخت تشک هایی که بسیار تمیز و مرتب انجام شده است را فکر می کنند جنس خوبی هم دارد ولی اینطور نیست دوخت تمیز برای آن است که تشک را گران تر به شما بفروشند. بهتر است برای خرید تشک ابتدا به نوع تشک توجه کنید و بعد از آن به فنر به کار رفته و در آخر به مارک تشک توجه کنید.

انتخاب تشک با ابعاد مناسب

اصول تشک ها باید فرمت بسیار خاصی داشته باشند. اکثر خریداران در درجه اول به طول و عرض فکر می کنند. یک تشک معمولاً 200 سانتی متر طول دارد، طول های خاصی به ندرت درخواست می شود. عرض به عواملی مانند ابعاد تخت موجود، فضای اتاق خواب، اندازه خانواده و ترجیحات شخصی بستگی دارد. ارتفاع تشک به ندرت در خرید تشک جدید نقشی را ایفا می کند. یکی از دلایل این امر اغلب این است که به ندرت کسی از تأثیر ارتفاع تشک اطلاعی دارد. تحت شرایط خاص، می تواند به طور قابل توجهی راحتی خواب را بهبود بخشد. ابتدا به اصول ارتفاع تشک نگاه می کنیم.

و قیمت ست کامل تشک و کالای خواب عروس 6

برای شروع، مهم است بدانید که اصطلاح “ارتفاع” در مورد تشک می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در معامله با ارتفاع هسته، ارتفاع کلی و ارتفاع پل مواجه خواهید شد. برای اینکه هنگام خرید تشک جدید خود علامت سوالی در ذهن نداشته باشید، می خواهیم تفاوت ها را برای شما شرح دهیم. هسته تشک با لایه های اضافی احاطه شده است. همه این لایه ها به ارتفاع کلی تشک کمک می کنند. رویه های اضافی، پد تشک یا ملحفه های تخت در نظر گرفته نمی شوند. بنابراین ارتفاع کلی تشک نتیجه ضخامت تمام لایه های مواد جدایی ناپذیر تشک است. این همچنین شامل پوشش های ویژه عرضه شده و همچنین پوشش هایی برای مبتلایان به آلرژی می شود. تشک های بلند معمولاً به طور قابل توجهی گران تر هستند. با این حال، ارتفاع کلی آنها اغلب تنها توسط لایه‌های اضافی پد ایجاد می‌شود.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

همانطور که از نام آن پیداست، ارتفاع هسته، ارتفاع هسته تشک داخلی را توصیف می کند. به طور کلی تشک ها از سه قسمت تشکیل شده اند: هسته تشک غلاف هسته یا تکیه گاه یک طرفه روکش تشک مواد هسته عمدتاً برای خواص دروغگویی و راحتی تعیین کننده است. بنابراین ارتفاع هسته یک ویژگی کیفی بسیار مهم برای تشک ها در نظر گرفته می شود. هسته های تشک بسته به نوع تشک از مواد مختلفی ساخته می شوند. اینها تأثیر قابل توجهی بر نحوه عملکرد تشک دارند. تشک های ویسکو دارای هسته ای از فوم ویسکو هستند، در حالی که هسته تشک های لاتکس از لاتکس مصنوعی و/یا طبیعی فوم شده تشکیل شده است. هسته تشک فوم سرد از فوم سرد ساخته شده است، در هسته تشک فنری صدها تا هزاران فنر فولادی وجود دارد که از بیرون با لایه هایی از فوم یا پشمک پوشانده شده است.

و قیمت ست کامل تشک و کالای خواب عروس 3

چرا ضخامت تشک مهم است؟

 ضخامت تشک برای کیفیت تشک اهمیت کمتری دارد. عوامل اصلی در اینجا مواد و پردازش است. با این حال، ضخامت تشک هنوز هم می تواند نقش داشته باشد: به ویژه تختخواب های کناری باید روی یک تشک به اندازه کافی بلند بخوابند. اگر تشک خیلی پایین باشد، شانه‌ها و باسن‌تان می‌توانند تا فریم تخته ‌دار فرو روند. اگر روی یک تشک به اندازه کافی ضخیم دراز بکشید، ستون فقرات شما حتی زمانی که به پهلو دراز می کشید یک خط مستقیم تشکیل می دهد. بدن در یک موقعیت طبیعی قرار می‌گیرد که به دیسک‌های بین مهره‌ای و عضلات اجازه می‌دهد تا بازیابی شوند. اگر تشک خیلی صاف باشد، ستون فقرات در شب خمیده باقی می ماند. این وضعیت بد می تواند برای همیشه منجر به کمردرد و تنش عضلانی شود. اگر می خواهید از نظر ارگونومی درست بخوابید، تشک شما باید ارتفاع کلی مشخصی داشته باشد.

و قیمت ست کامل تشک و کالای خواب عروس 1

ضخامت تشک مناسب برای هر موقعیت خواب

ضخامت تشک مخصوصاً برای خواباننده های جانبی مهم است. از آنجایی که در این حالت، شانه‌ها و باسن به عمق تشک فرو می‌روند، تشک نباید خیلی صاف باشد. در غیر این صورت، ستون فقرات در طول شب خمیده است. این وضعیت بد می تواند منجر به کمردرد و تنش شود. فقط یک تشک با ارتفاع کافی می تواند از این امر جلوگیری کند. تشک ضخیم تر تضمین می کند که ستون فقرات همیشه در یک خط مستقیم قرار دارد و بدن می تواند در وضعیت سالم استراحت کند. ماهیچه ها و دیسک های بین مهره ای می توانند شل شوند. برای موقعیت های خواب دیگر، مانند دراز کشیدن روی شکم یا پشت، ارتفاع تشک چندان مهم نیست. تشک مناسب برای یک خواب سالم و ارگونومیک مناسب نه تنها با ضخامت تشک بلکه با توجه به نوع و اندازه تشک و وضعیت فیزیکی شما نیز تعیین می شود. احساس شخصی در وضعیت خوابیده یا درازکش نیز نقش دارد. مهم است که ستون فقرات همیشه در یک خط مستقیم نگه داشته شود. اینکه آیا این روی تشک ضخیم تر یا نازک تر بهتر عمل می کند بستگی به خود فرد دارد.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *