بهترین روتختی برای تخت من کدام است؟

66


روتختی

 روتختی های دنج برای خانه شما روتختی از ملحفه شما در برابر کثیفی و گرد و غبار محافظت می کند و در عین حال زیبا به نظر می رسد! پرتاب های کاربردی و تزئینی در طیف گسترده ای از مواد، رنگ ها و اندازه ها موجود هستند بنابراین برای هر اتاق خواب چیزی وجود دارد! چه به دنبال نوع خاکستری برای اتاق خواب مدرن باشید، چه به دنبال روتختی راه راه آبی و سفید برای یک مفهوم زندگی کلاسیک تر هستید آن را در رویال خواهید یافت! مطابق میل خود زندگی کنید همچنین در اتاق خواب خود!

2


کاربردی و در عین حال شیک

برای این کار به روتختی نیاز دارید روتختی زیبایی را با مفید ترکیب می کند. آنها از تخت ها در برابر گرد و غبار و خاک محافظت می کنند و به عنوان یک عنصر تزئینی در اتاق خواب عمل می کنند. با توجه به سطح بزرگ آنها، طراحی آنها به طور قابل توجهی به فضا و سبک مبلمان در اتاق کمک می کند. با پوشش کامل روتختی روی تخت، محل خواب نیز منظم و مرتب به نظر می رسد. آپارتمان های استودیویی با پلان باز به ویژه از این امر سود می برند.


اندازه مناسب روتختی چقدر است؟

عامل تعیین کننده در انتخاب روتختی اندازه تخت است. آیا به دنبال پرتاب برای تخت یک نفره یا تخت کینگ هستید؟ برای تخت های یک نفره، پتو باید 140 تا 210 سانتی متر عرض و 210 تا 280 سانتی متر طول داشته باشد. ابعاد 220*250 سانتی متر و 250*280 سانتی متر برای تخت های دونفره ایده آل است. تنها استثنا تخت‌های فنری جعبه‌ای بالاتر هستند: پرتاب‌های عریض بیشتر با عرض تا 270 سانتی‌متر را انتخاب کنید. همچنین در نظر بگیرید که روتختی تا چه اندازه باید از لبه تخت بیرون بزند. باید حداقل 20 سانتی متر در انتهای پا و در طرفین باشد – این باعث می شود محل خواب بسیار زیبا به نظر برسد.

3


متریال مناسب روتختی خود را پیدا کنید

روتختی ها ترجیحا از الیاف مصنوعی یا پنبه طبیعی ساخته می شوند. در حالی که ماده دوم هوادار و جاذب است، روتختی های ساخته شده از الیاف مصنوعی به ویژه آسان هستند و به سرعت خشک می شوند. ما در زیر مهمترین خواص مواد مختلف را برای شما گردآوری کرده ایم. الیاف مصنوعی: روتختی های الیاف مصنوعی زمان خشک شدن سریعی دارند، به این معنی که می توانید به سرعت روتختی خود را دوباره استفاده کنید. الیاف مصنوعی نیز قوی و مناسب برای مبتلایان به آلرژی هستند. پنبه: پنبه برای خانوارهایی که آلرژی دارند نیز مناسب است. فیبر طبیعی باعث گردش هوای خوب می شود، به این معنی که کنه ها و کپک ها شانسی ندارند. سطح بالای تنفس همچنین تضمین می کند که رطوبت اضافی از ملحفه های زیرین خارج شود. کتانی: یا می توانید روتختی کتانی انتخاب کنید. الیاف طبیعی گیاهی نسبت به پنبه بادوام و مقاوم است. به لطف ظاهر طبیعی خود، کتانی یک ماده ضروری برای اتاق خواب به سبک بوهو و کانتری است!


رنگ و مدل مناسب برای هر سلیقه

 روتختی هایی با طرح های گلدار مد روز هستند و می توانند با سبک های مختلف مبلمان ترکیب شوند. ظاهری که در رنگ های لیلیکی یا اسطوخودوس است به همان اندازه رمانتیک است. یک پتوی برگشت پذیر در این سایه به هر اتاق حسی زنانه می بخشد و می تواند به روش های مختلفی ترکیب شود. با پرتاب زرد رنگارنگ می شود – زرد لیمویی قوی نشان دهنده تازگی، نشاط و سرزندگی است! روتختی بنزینی و نقره ای برای اتاق خواب پر زرق و برقی که سبک آرت دکو را جشن می گیرد، مناسب است. این مجموعه را با لوازم جانبی متالیک، کوسن های مخملی شیک و فرش تکمیل کنید – ظاهر جذاب کامل است! اگر ساده‌تر دوست دارید، یک پتوی قابل برگشت دائمی یا یک پتوی دنج کرم رنگ انتخاب کنید.

5


لوازم جانبی متناسب با روتختی و روتختی شما ما بیشتر وقت خود را در خانه در اتاق نشیمن و اتاق خواب می گذرانیم. از این رو توجه ویژه به هر دو محل زندگی از اهمیت بیشتری برخوردار است. آنها را به منسوجات خانگی و لوازم خانگی مجهز کنید که امنیت و گرما را منتقل می کند. علاوه بر لوازم تزئینی مانند روبالشی، پرده و ملحفه نرم، این شامل پرتاب نیز می شود. ما زیباترین نمایندگان دسته آنها را معرفی می کنیم: موارد ضروری دیگر برای مکان خواب شیک شما:

  • ملافه
  • بالش
  • لحاف
5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *