بهترین خوشبو کننده های اتاق خواب

دیفیوزر Fireside شرکت وایت مکمل عالی برای خانه شما در پاییز و زمستان است. فقط به محض اینکه هوا شروع به سرد شدن کرد، نی ها را در عطر قرار دهید. سپس آن را در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا راهرو قرار دهید و رایحه قدرتمند و در عین حال منحصربه‌فرد را استنشاق کنید که تکرار می‌شود. حدس می‌زنید: بوی شومینه خروشان. واقعاً خارق‌العاده است – و به طرز چشمگیری قدرتمند، اما هرگز خیلی خوشبو نیست. رایحه این معجون با رایحه‌های چوب دودی، توس و کهربا تقریباً پاییز و زمستان را فریاد می‌زند. بدون توجه به اندازه آن، حال و هوای گرم و دنج را به هر اتاقی اضافه می کند.

1

ویسکی شمع و آب

وقتی می گوییم ویسکی و شمع آبی Noble Isle تند است، واقعاً منظورمان آن است. همچنین قدرتمند است و می توان قبل از روشن شدن آن را بو کرد. از آن برای خوشبو کردن هر اندازه اتاق – و بیان یک بیانیه استفاده کنید.

رایحه

حدس زدید با رایحه: ویسکی و آب، و همچنین دانه تونکا و عنبر برای تعادل خوب. همچنین نت‌های گلی ظریفی برای کنترل قدرت آن دارد، اما در غیر این صورت، به همان اندازه تند است. حتی ممکن است برای اتاق‌های کوچک‌تر خیلی تند باشد – و قطعاً پیشنهاد می‌کنیم از روشن کردن این شمع در اتاق‌های بدون پنجره خودداری کنید.

2 2

شمع بر شمعدانی

به دنبال یک عطر تازه خانگی هستید؟ این شمع برگ شمعدانی باید در خانه شما باشد – نورانی است و هر چیزی جز ظریف است. ترکیبی منحصر به فرد از مرکبات با گیاهان و میوه ها، همچنین به اندازه کافی قدرتمند است که خانه شما را از شر هر بو خلاص کند. برای بهترین نتیجه آن را در آشپزخانه یا حمام یا حتی راهرو قرار دهید.

رایحه

با نت های فوری شمعدانی – از این رو نامش – و همچنین نعناع فلفلی و پرتقال سیسیلی، نت های بسیار لطیفی از اسطوخودوس نیز در این شمع وجود دارد.

55

شمع ویسکی

اگر رایحه‌های گلی را ترجیح می‌دهید، اما طرفدار هیچ چیزی نیستید، این شمع اسکاندیناویسک بهترین انتخاب شماست. این قطعه به نظر می رسد و قسمت را بو می کند، با زمان سوختن بسیار چشمگیر 50 ساعت. این شمع، Ronsenhave از دانمارکی به عنوان “باغ گل رز” ترجمه شده است، که به عنوان مکان های با ارزش در کشورهای شمال اروپا دیده می شود.

رایحه

این شمع دارای نت هایی از گل رز آلبا، گل سنجد، جوانه های انگور سیاه و زنبق است. این تقریباً بهترین شمع بهار و تابستان شماست، بدون اینکه خیلی شبیه شمع‌های گلدار دیگری باشد که امتحان کرده‌ایم. چیزی که ما بیشتر از همه در مورد آن دوست داریم این است که چگونه شما را سردرد نمی کند – کاملاً ظریف و در عین حال خوب و معطر است.

5 1

شمع کشف یانکی

عطر سال 2021 Yankee Candle ‘Discovery’ بود و پس از مدتی روشن کردن آن در خانه ما این عطر را به عنوان بهترین عطر میوه ای خانگی که می توانید بخرید ارزیابی می کنیم. این شمع بر خلاف هر شمع میوه‌ای دیگری است که بو داده‌ایم، با نت‌های میوه ستاره‌ای و وانیل و زنجبیل برای تعادل خوب.

رایحه

این شمع میوه ای برای روشنایی در بهار یا تابستان عالی است – سرزنده و معطر است. با نت‌هایی از میوه‌های ستاره‌ای، میوه‌های شور و انبه، با وانیل و همچنین زنجبیل متعادل شده است.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *