کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سایت تشک رویال به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب سایت تشک رویال هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط تشک رویال به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات تشک رویال است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین تشک رویال از سوی کاربر است..
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای تشک رویال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای تشک رویال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات تشک رویال اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات تشک رویال استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به تشک رویال ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که تشک رویال به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا ارتقا رتبه و یا امتیاز، امکان دارد تشک رویال برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه تشک رویال را در پروفایل خود لغو کنند.
تشک رویال برای ارسال پیامک فقط از شماره ( 1000 ) و برای ارتباط تلفنی با مشتریان از شماره های ( 09120279670 – 05136637726 ) استفاده می کند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
تشک رویال به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
تشک رویال متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات تشک رویال ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط تشک رویال جزئی از اموال تشک رویال محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار تشک رویال است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای تشک رویال محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده و علائم تجاری ثبت شده توسط تشک رویال درانحصار تشک رویال است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت تشک رویال و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای تشک رویال محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات تشک رویال ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تشک رویال محصولاتی را متناسب با تمام گروه های سنی به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن 18 سال جوانتر هستند باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
– هزینه ارسال تشک ها رایگان
– هزینه ارسال محافظ و بالش ها ۴۰ هزار تومان
تشک رویال به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت تشک رویال به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور ، در صف پردازش قرار میگیرند. تشک رویال همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در تشک رویال به پایان رسیده باشد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای تشک رویال محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری وجه دریافتی طی 48 ساعت به مشتری مسترد می گردد.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد تحویل کالا با ارائه کارت شماسایی مقدور می باشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
تشک رویال همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تشک رویال تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در لحظه تحویل سفارش به خدمات پس از فروش تشک رویال اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش تشک رویال ارسال شود.
سرویس مهلت تست 10 روزه تشک رویال
در راستای حمایت از مصرف کننده، تشک رویال با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 10 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش تشک رویال کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود ولطفا جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 10 روزه تشک رویال ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط تشک رویال دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در تشک رویال به اتمام برسد، تشک رویال امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، تشک رویال هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
تشک رویال خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
تشک رویال اصل با بیش از 21 سال تجربه کاری در زمینه تولید و فروش کالاخواب باکیفیت و با ضمانت در خدمت مشتریان عزیز می باشد.
رویال با استفاده از جدیدترین تکنیک های روز دنیا انواع تشک های طبی و طبی فنری و محصولاتی مانند بالش رویال و محافظ تشک رویال را با بهترین قیمت به شما عزیزان تقدیم می کند.
هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و ما خدا را شاکر هستیم که در این دنیای رقابتی کیفیت محصولات خواب ما زبانزد همه می باشد و طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده است