راهنمای خرید تشک رویال در تهران (طبی و طبی فنری)

طبی فنری رویال تهران

یکی از مهمترین اقلامی که در هر اتاق خوابی قابل مشاهده است تشک است. خیلی از افراد به دنبال خرید معروفترین مارک های تشک هستند که هم راحتی و هم کیفیت را در یکجا باهم تجربه کنند. یکی از معروفترین و پرآوازه ترین مارک ها در صنعت تشک، تشک های رویال هستند که از زمان های قدیم تا به امروز یکی از بهترین تشک ها شناخته شده اند و در بین افراد طرفداران زیادی دارد.

طبی فنری رویال تهران 7

 

ولی به علت معروف بودن نام تشک رویال خیلی از سودجویان تشک های نامرغوبشان را با نام تشک رویال به افراد می فروشند ولی خیلی ها گول این افراد را می خورند و تشک را خریداری می کنند و بعد از مدت کوتاهی دچار کمردرد و درد در ناحیه گردن و ستون فقرات می شوند و دائما به دنبال دکتر و جویا شدن علت درد می شوند که نا غافل از این است که تشک هایی که استفاده می کنند بسیار نامرغوب هستند.

طبی فنری رویال تهران 5     

و از این گذشته بعد از خرید این تشک ها بعد از مدت کوتاهی تشک ها خراب شده و فنرها شکسته و پولی که صرف خرید تشک شده بود از بین می رود. پس سعی کنید در انتخاب تشک تمام حواستان را جمع کنید تا مورد سواستفاده افراد کلاهبردار نشوید.

ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید خیلی از الفاظ بکار رفته در صنعت تشک را یاد بگیرید و دیگر جای هیچگونه سوالی نباشد.

انواع فنر و تفاوت آنها

فنرهای موجود در بازار به دو دسته تقسیم بندی می شوند:فنرهای متصل و فنرهای منفصل

فنرهای منفصل به فنرهای گفته می شود که داخل تشک بونل های فنر بصورت جداگانه داخل پاکت ها قرار می گیرند و هنگام خوابیدن و یا بیدار شدن هیچگونه تکانی به طرف مقابل وارد نمی شود. تشک های فنرمنفصل مخصوص زوجین می باشد به علت آنکه هر کدام از طرفین که برروی تخت بخوابند تشک هیچ تکانی نمی‌خورد.

طبی فنری رویال تهران 4

فنرهای متصل که خود به دو دسته بونل 8 سانتی متری و5 سانتی متری تفسیم میشوند.به این شکل که بونل ها به صورت بهم پیوسته داخل فریم طراحی شده اند.در بونل های 8 سانتی متری فاصله بیشتر از بونل های 5 سانتی متری (فنرهای میکرو) است.

در این قسمت شما با لفظ انواع فنر آشنا شدید ولی خیلی از فروشگاه هایی که مراجعه می کنید به ریباند در تشک بسیار اشاره می کنند که در ادامه در رابطه با ریباند آشنا می شویم.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

 

طبی فنری رویال تهران 1

ریباند چیست؟

یکی از مهترین موارد در تشک طبی ریباند شدن تشک است. اگر شما جزو افرادی هستید که دچار مشکل در ناحیه کمر هستید این ویژگی به شما بسیار کمک خواهد کرد. به اسفنج های فشرده شده در انواع تراکم که مورد تایید پزشکان می باشد را ریباند می گویند. فشرده شدن ابرها به تشک خاصیت طبی بودن می دهند.

اگر قصد خرید تشک اصل رویال را دارید به هولوگرام رویال بر روی تشک دقت کنید و نکته بعدی که باید به آن توجه کنید داشتن کارت گارانتی است. داشتن گارانتی برای تشک ها بسیار مهم است به علت آنکه اگر تشک اصل رویال باشد از زمان خرید تشک تا پایان زمان گارانتی شرکت رویال موظف خواهند بود تمامی مشکلات تشک را برطرف و یا تعویض کنند.

اگر قصد خرید تشک اصل رویال را دارید کافیست به لینک قرارداده شده در سایت سربزنید و تشک مدنظرتان را درب منزل به همراه گارانتی تحویل بگیرید و یک خواب راحت را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

طبی فنری رویال تهران 3

خرید بهترین تشک در تهران

زمانی که برای خرید سرویس خواب بروید بعد از انتخاب و خرید سرویس خوای نوبت به خرید تشک می شود. خرید تشک به چند عامل بستگی دارد اولین مورد سن، سلیقه و نوع بیماری است. برخی افراد که سن بالایی دارند باید به دستور پزشکشان تشک مناسب خودشان را تهیه کنند و باید تشک کاملا استاندارد و طبی باشد تا بطور کامل از ستون فقرات و گردنشان محافظت کند.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

 

طبی فنری رویال تهران 6

برخی افراد به طور سلیقه ای تشک خود را انتخاب می کنند که کاملا بستگی به ذائقه خواب آنها دارد. ولی برخی از افراد نمی توانند بر روی هر تشکی استراحت کنند مانند افرادی که دیسک کمر دارند و یا عمل خاصی انجام داده اند و یا در هنگام خواب دچار گردن درد شدید هستند این افراد باید از تشک مناسب و صدرصد طبی استفاده کنند تا دردشان به حداقل برسد.

ما در ادامه با تشک طبی فنری رویال بیشتر آشنا خواهیم شد و می گوییم این نوع تشک مناسب چه افرادی است.

تشک طبی فنری رویال

در تشک های طبی فنری رویال در هسته اصلی آن از فنر باکیفیت استفاده شده است. این تشک هم نرم و هم سفت است و برخلاف تشک های طبی سفت نیستند و شما به راحتی می توانید بر روی آن استراحت کنید. تشک های طبی فنری در دو نوع فنر متصل(پیوسته) و فنر منفصل(جداگانه) ساخته می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

طبی فنری رویال تهران 8

همانطور که می دانید تشک های طبی فنری شرکت رویال بسیار با دوام و با متریال منحصربفرد باضمانت 10 ساله به مشتریانش عرضه می کند و شما در زمان خرید از همان ابتدا گارانتی برای شما فعال می شود و تا پایان شرکت رویال در کنار شما است و هرگونه مشکل در تشک را به راحتی قبول کرده و تحت پوشش قرار می دهد.

خریدتشک طبی فنری رویال

تمامی تشک های طبی و فنری دارای گارانتی معتبر بوده و شما با خیال راحت می توانید با کمترین هزینه یک تشک مناسب را برای خود خریداری نمایید تشک های طبی فنری یک انتخاب مناسب برای افرادی می باشد که دارای کمر درد بوده و می خواهند در هنگام خوابیدن در تشکی بخوابند که نرم می باشد. پس اگر شماهم از دردکمر رنج می برید بهترین انتخاب تشک طبی فنری رویال می باشد.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

 

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *