تشک هتلی ارزان با کیفیت | 10 سال گارانتی | ارسال

تشک هتلی رویال 2

هتل ها مکانی است که افراد برای استراحت و آرامش به آنجا می روند. به همین دلیل هتل ها باید تمام تلاششان را انجام دهند تا بتوانند اوقات خوشی را برای مهمانانشان فراهم کنند. یکی از مهمترین وسایل در هر هتلی تشک می باشد. به علت آنکه در اولین قدم ورودی به اتاق خواب مهمترین نیاز مهمان تشک می باشد که ساعت ها بر روی آن استراحت کند و لذت ببرند.

خرید تشک هتلی

خرید تشک هتلی باید به گونه ای باشد که از الیاف باکیفیت و باضمانت تهیه شده باشد. به دلیل این که در هتل ها از تشک بسیار استفاده می شود و افراد زیادی بر روی آن می خوابند به همین سبب نیاز است تا تشکی خرید کنید که دارای ضمانت باشد و برند آن شناخته شده باشد. بهترین برند برای خرید تشک های هتلی رویال می باشد شما می توانید تشک هتل را با ضمانت 10 ساله تهیه کنید و دیگر نگران تعويض آن نباشید.

 تشک هتلی رویال 3     

افزایش دوام تشک هتلی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم به علت آنکه افراد متعددی بر روی تشک استراحت می کند ممکن است عمر تشک شما زیاد نباشد ولی شما می توانید با چند راهکار ساده عمر تشک خودتان را بیشتر کنید. شما می توانید ماهی یک بار تشک را پشت و رو کنید تا فشار به یک قسمت تشک وارد نشود. مورد بعدی می توانید از محافظ تشک کمک بگیرد و بر روی تشک بکشید تا هر زمان نیاز به شستشو بود آن را بیرون کشیده و به راحتی آن را ضدعفونی کنید.

تشک هتلی رویال 1

بالش هتلی

همانطور که خرید تشک هتلی بسیار مهم است خرید بالش هتلی هم به همان اندازه مهم است. ممکن است شما از بالش های نامرغوب و بی کیفیت برای هتل خود استفاده کنید و مهمان بعد از استفاده بالش دچار درد گردن شود و همین یک دلیل باعث شود تا نام هتل شما زیر سوال رود پس بهتر است از بالش هتلی رویال خرید کنید تا تجربه یک خواب راحت و با آرامش را به مهمانانتان هدیه دهید.

خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

زمانی که به مسافرت می رویم اولین چیزی که به آن فکر می کنیم مکانی برای استراحت است. بهترین مکان برای داشتن آرامش و استراحت هتل است. هتل ها به نسبت ستاره ای که دارند به شما خدمت می دهند و اولین گزینه ای که هر هتلی به آن باید توجه کند خواب مهمان است.داشتن خوابی راحت و بدون استرس بسیار مهم است و این آرزوی هر مسافری است.

تشک هتلی رویال 4

میزبانان هتل باید هر آنچه که یک مهمان نیاز دارد را برای آن آماده کنند اولین مورد داشتن یک تشک مناسب است. خیلی از افرادی که دارای هتل هستند سوالی برایشان پیش خواهد آمد که ما چه نوع تشکی برای هتل خرید کنیم که بسیار مناسب و با دوام باشد. ما در اینجا به شما آموزش خواهیم داد که چه نوع تشکی را برای هتل خرید کنید.

تشک مناسب هتل:

برای خرید تشک هتل باید به متریال به کار رفته در تشک توجه کنید و این متریال است که باعث خواهد شد دوام و جنس تشک مشخص شود. بطور کل ما در صنعت تشک سه نوع تشک داریم که اعم از:

تشک طبی

تشک فنرمتصل

تشک طبی فنری

تشک فنر منفصل

تشک هتلی رویال 8

بین تشک های گفته شده تشک مناسب برای هتل تشک فنر متصل است. تشک های فنرمتصل بسیار سفت است وهمانطور که سفت است نرم هم هست. تشکی که می خواهید برای تمام عموم خرید کنید باید جزو تشک هایی باشد که جلب توجه همه افراد باشد و این نوع تشک بسیار مناسب هتل است.

تشک هتلی رویال 6

دوم اینکه تشک های فنر متصل جزو تشک های با قیمت مناسب است و شما برای تعویض تشک یقینن قیمت بالایی پرداخت نخواهید کرد.

تشک هتلی رویال 7

مورد بعدی دوام تشک است. شما زمانی که مدیر یک هتل باشید هر هتلی دارای چندین اتاق است و این اتاق ها نیاز به خرید تشک دارند و باعث خواهند شد تا شما تعداد زیادی تشک خریداری کنید پس باید زمانی که تشکی می خواهید بخرید دارای استحکام بالایی باشد. چون اگر این تشک از متریال نامرغوبی استفاده شده باشد بعد از چند ماه شما مجبور خواهید شد دوباره هزینه کنید و کلیه تشک ها را تعویص کنید.

اگر قصد خرید تشک فنرمتصل رویال را دارید با مشاوران رویال تماس بگیرید و با بهترین قیمت آن را تهیه کنید.
خواب 1

خرید انواع کالای خواب، تشک طبی و طبی فنری با کیفیت عالی و قیمت مناسب
تا 10 سال گارانتی | اورجینال | ارسال فوری به سراسر ایران کمتر از سه روز کاری

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *