تشک تخت نوزاد دیجی کالا

1 1


چرا تشک مخصوص کودکان بخریم؟

 از سن 2 تا 3 سالگی یا از وزن 25 کیلوگرم، معمولاً کودکان به تخت بزرگتر تغییر می کنند. کارشناسان توصیه می کنند که از این نقطه به بعد، تشکی به ابعاد حداقل 90 در 200 سانتی متر برای فرزندان فراهم کنید. با این حال، از آنجایی که کودکان و نوجوانان هنوز به طور قابل توجهی با وزن و اندازه یک بزرگسال تفاوت دارند، نباید مستقیماً به تشک بزرگسالان متوسل شوید. ستون فقرات کودک شما هنوز به طور کامل رشد نکرده است و به تشک مخصوص کودکان نیاز دارد که فقط در جایی که فشار وارد می شود جای خود را بدهد. استخوان‌های کودک شما بسیار سریع‌تر از ماهیچه‌های او رشد می‌کنند، بنابراین یک سطح خواب نامناسب می‌تواند به رشد ستون فقرات آسیب برساند. این به نوبه خود می تواند باعث وضعیت نامناسب، کمردرد و تنش شود. تشک های تختخواب کودک توسعه یافته با دو درجه سختی متفاوت، یک هسته ویژه برای راحتی خواب بهینه و مواد تست شده برای مواد مضر، امتیاز می دهند.

3 2


هنگام خرید تشک بچه گانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

انتخاب یک تشک تخت مناسب برای بسیاری از والدین یک چالش است. به هر حال، خواب آرام برای رشد کودکان و نوجوانان بسیار مهم است. سلامت، تعادل و عملکرد به کیفیت خواب بستگی دارد. متأسفانه هیچ کس نمی تواند بگوید بهترین تشک در جهان چیست – اما با چک لیست زیر پیدا کردن یک تشک مناسب برای کودکان بسیار آسان است. اندازه وقتی صحبت از اندازه تشک کودک می شود، باید یک سطح خوابیده حداقل 200*90 انتخاب شود. با این حال، بسته به فضای اتاق کودکان، تشک های بزرگتر به طور فزاینده ای انتخاب می شوند. تشک های بزرگتر این مزیت را دارند که می توانید هنگام به خواب رفتن یا خواندن داستان قبل از خواب کودک خود را در آغوش بگیرید.

 اندازه های استاندارد تشک های کودکان:

اینکه کدام ماده را انتخاب می کنید تا حد زیادی به راحتی و رفاه دروغ گفتن بستگی دارد. هر ماده ای هنگام دراز کشیدن “احساس” خوبی ندارد. در نهایت، بستگی زیادی به این دارد که چقدر می خواهید برای تشک خرج کنید. برای فوم های باکیفیت، برش های کانتور خاص باید کمی بیشتر هزینه کنید، اما مطمئن باشید که یک محصول برتر خریده اید. درجه سفتی تشک بچه گانه تشک مناسب برای کودکان نباید خیلی نرم و نه خیلی سفت باشد  به هر حال، ستون فقرات باید بتواند به طور مطلوب رشد کند. تشک های سرزمین رویال دو درجه سفتی متفاوت ارائه می دهند  نرم و متوسط.

توصیه می کنیم وقتی تشک حدود 35 کیلو وزن دارد، از سمت نرم به سمت سفت متوسط ​​برگردانید. روکش تشک روکش تشک باید در دمای 60 درجه سانتی گراد قابل شستشو باشد. ما پوشش های ساخته شده از فیبر طبیعی را توصیه می کنیم. فیبر نوآورانه به طور قابل توجهی رطوبت بیشتری را نسبت به پنبه جذب می کند، تعریق را کاهش می دهد و در نتیجه آب و هوای خواب خشک را تضمین می کند

آلاینده ها؟

نه با ما! به ویژه در کودکان و جوانان، باید به موادی که فاقد مواد مضر هستند توجه شود، زیرا سیستم ایمنی هنوز به طور کامل توسعه نیافته است. در رویال، همه محصولات، البته برای مواد مضر تست شده و برای استفاده در تخت کودکان مناسب هستند.

2 1


چگونه از تشک کودکانم مراقبت کنم؟

 هر تشکی  صرف نظر از اینکه تشک کودک باشد یا تشک بچه  نیاز به مراقبت دارد. قابل تنفس برای جلوگیری از تشکیل کپک  علاوه بر تهویه منظم اتاق کودکان  باید به گردش هوای بهینه زیر تشک نیز توجه شود. برای این منظور، قاب باریکه نباید کنار گذاشته شود. اگر تشک روی یک سطح بسته دراز بکشد، رشد قالب تشویق می شود. به طور کلی توصیه می شود که تشک را به طور منظم هوا دهید  نه فقط هنگام باز کردن آن. به محض بلند شدن کودک، لحاف را روی تشک قرار ندهید، زیرا این کار از گردش هوا نیز جلوگیری می کند. پوشش را به طور منظم بشویید ما زمان زیادی را در تخت خود می گذرانیم که روکش تشک گرد و غبار، کنه و عرق را جمع می کند. بنابراین، پوشش باید حداقل یک بار در سال شسته شود تا کودک شما یک مکان بهداشتی برای خواب داشته باشد. دور زدن هنگام تعویض ملحفه، تشک تخت را بچرخانید، اما حداکثر هر 4 تا 5 هفته. این کار با تشکیل حفره ها مقابله می کند و تشک به شدت تحت فشار قرار نمی گیرد و در یک مکان فرسوده نمی شود.

چه مدت می توان از تشک کودکان استفاده کرد؟

 همانند تشک های بزرگسالان، تشک های کودکان نیز به دلایل بهداشتی باید بعد از 8 تا 10 سال تعویض شوند.

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *