تشک آنلاین + نمایندگی انحصاری تشک رویال

2 2 3

برای انتخاب تشک چه چیزهایی را باید در نظر گرفت؟


طبق گزارش انجمن تولیدکنندگان تخت 32 درصد از مردم خسته و با کمردرد از خواب بیدار می شوند. به همین دلیل انتخاب تشکی که مناسب نیازهای ما باشد ضروری است. به گفته این متخصصان، عوامل متعددی وجود دارد که انتخاب یک تشک یا تشک دیگر را تعیین می کند: نه سخت و نه نرم: ایده آل این است که “نرم باشد تا کاملاً با انحنای ستون فقرات با سفتی متوسط ​​سازگار شود تا تشک بدون مشکل با فشار و وزن هر یک از اعضای بدن سازگار شود.” ، آنها در وب سایت خود توضیح می دهند. اندازه گیری ها و مواد، مسائلی که بعدا به آنها خواهیم پرداخت، برای انتخاب مناسب ترین تشک نیز ضروری است. اما مسائل بیشتری وجود دارد که باید در نظر گرفت تا تشک راحت باشد. یکی از آنها پایه است: قابل تنفس برای تشک های لاتکس، ویسکوالاستیک یا فوم فنی. در حالی که آنهایی که فنر دارند با هر نوع پایه ترکیب می شوند.

4 4


مواد مناسب برای تشک خود را انتخاب کنید

 موادی که تشک با آن ساخته شده است نیز تضمینی برای استراحت خوب است. به این ترتیب، از این انجمن تولیدکنندگان تخت، آنها توصیه می کنند “اطمینان حاصل کنید که مواد تخت شما مطابق با مقررات جاری است و توسط شرکت های شناخته شده ای ساخته شده است که در تولید محصول به محیط زیست احترام می گذارند”. و این است که یک تشک باکیفیت کلید استراحت خوب است. تشک های مخصوصی برای افراد مبتلا به کمردرد وجود دارد، تشک های بسیار سالم دیگری که با مواد طبیعی ساخته شده اند… ما محبوب ترین تشک های موجود در بازار را تجزیه و تحلیل می کنیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین تشک را برای خود انتخاب کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید از چه موادی می خواهید ساخته شود، فروشگاه به شما در مورد پایه تخت خواب ایده آل توصیه می کند. اما اگر دو نفر از شما که از تخت استفاده می کنید و خیلی متفاوت هستید چه اتفاقی می افتد؟ تشک‌هایی وجود دارند که دو سفتی متفاوت را با هم ترکیب می‌کنند، به شرطی که بیش از یک تفاوت در سختی بین آنها وجود نداشته باشد. اما اگر اختلاف وزن زیادی بین زوج‌ها وجود داشته باشد، بهترین چیز این است که دو تشک با زیپ و یک دریچه به هم متصل شوند.

تشک های لاتکس: چرا آنها را انتخاب کنید


تشک لاتکس 100% طبیعی یا مصنوعی، یکی از پرتقاضاترین تشک های موجود در بازار است. مزایای تشک های لاتکس: بادوام، نرم، انعطاف پذیر و مطابق با بدنه هستند و فشار را به طور مساوی تقسیم می کنند. علاوه بر این، آنها “گرما خنثی” هستند، یعنی استحکام آنها توسط دمای محیط تغییر نمی کند. اگر در یکی از آنها بخوابید، هرگز آن احساس ناراحت کننده غرق شدن را احساس نخواهید کرد. و اگر از آلرژی رنج می برید، چیزی برای ترس ندارید: آنها ضد حساسیت هستند. حداقل هسته آن باید 15 سانتی متر باشد. معایب تشک های لاتکس: فراتر از قیمت آن (معمولا گران ترین تشک ها هستند)، لاتکس در واقع اثر “بازگشت” بیشتری دارد، بنابراین راحت تر است که هنگام حرکت، بلند شدن یا پایین آمدن، دراز کشیده و دراز بکشید. مواظب نیستی به خاطر داشته باشید که آنها سنگین هستند و حرکت را برای شما آسان نمی کنند. به نوبه خود، شما نمی توانید آنها را روی هیچ پایه ای قرار دهید، آنها به یک پایه بسیار قابل تنفس مانند پایه تخت تخته ای نیاز دارند.

1 1 3

تشک مناسب خواب شما

اگر معمولاً صاف، به پشت یا در حالت خوابیده می‌خوابید، به یک تشک سفت نیاز دارید. از طرف دیگر، اگر به پهلو بخوابید، بهتر است که شانه انعطاف پذیرتر باشد تا شانه کمی فرو رود. وزن. همچنین سفتی تشک را تعیین می کند. فردی با وزن زیاد به استحکام زیادی نیاز دارد تا در رختخواب فرو نرود و به راحتی حرکت نکند. بر خلاف افراد لاغر. حرکت – جنبش. اگر از کسانی هستید که زیاد حرکت می کنید، توصیه می شود یک تشک نسبتا سفت انتخاب کنید تا گود نمانید، چرخش برای شما هزینه دارد و با این کار از خواب بیدار می شوید.

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *