بهترین تشک برای خانم های باردار چیست؟

33

یکی از مهمترین دوران زندگی هر فردی دوران بارداری می باشد که در آن دوران شما باید به بهترین شکل ممکن از خود و فرزندتان مراقبت کنید. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید نحوه خواب خانم های باردار است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

خرید تشک مخصوص خانم های باردار

در دوران بارداری تغییرات زیادی در بدن خانم ها اتفاق می افتد که عبارتنداز:

  • بزرگ شدن شکم
  • درد کمر
  • بی خوابی
  • سوزش معده
  • کمبود تنفس
11

این عوامل باعث می شود تا شما خواب راحتی نداشته باشید و نتوانید روز خود را با آرامش شروع کنید به همین دلیل پزشکان متخصص درباره این موضوع گفته اند که بهترین حالت خواب برای خانم های باردار بعد از هفته بیستم به پهلو خوابیدن است. چون زمانی که شما به پهلو می خوابید کودک و مادر در بهترین حالت قرار گرفته اند و به همین سبب خواب راحتر خواهد بود.

بهترین وضعیت خوابیدن در دوران بارداری حالت SOS ( مخفف Sleep On Side ) است که به معنی خوابیدن به پهلو است. یعنی در این صورت میتوانید به پهلوی راست و یا به پهلوی چپ بخوابید ولی بین این دو وضعیت، خوابیدن به پهلوی چپ بهتر است.

فواید خوابیدن به چپ در دوران بارداری

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم خوابیدن به پهلو یکی از بهترین حالت ها برای مادر و فرزند است به علت آنکه زمانی که مادر به پهلو چپ خوابیده باشد باعث خونرسانی به جنین و مواد مغزی بیشتری به او می شود و بچه بهترین رشد خود را خواهد داشت. همچنین خوابیدن به پهلو چپ برای مادران باعث می شود از نظر آناتومیک کمترین فشار بر او وارد شود.

22

خرید تشک مناسب خانم های باردار

خلی از مادران در دوران بارداری دچار مشکل هستند و به تجویز دکتر مجبور به استراحت دائم می باشند و یا در زمان خواب خانم های باردار باید از تشک های مخصوصی استفاده کرد تا کمترین فشار بر روی آنها وارد شود به همین منظور پیشنهاد ما خرید تشک طبی بارداری است که علاوه بر تضمین پارچه و فنر دارای گارانتی کیفیت می باشد و شما می توانید در صورت نارضایتی تشک خود را مرجوع کنید.

44

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *