برای خرید تشک باید چه چیزهایی بدانیم؟

5

خیلی از افراد که برای خرید تشک به نمایندگی تشک رویال می آیند از ما سوالات متداولی می پرسند که تشک خوب چه ویژگی هایی دارد؟ کدام مارک تشک مناسب من است؟ بهترین تشک کدام است؟ ما در این مقاله می خواهیم به بخشی از سوالات شما پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.

1

همه چیز راجب خرید تشک

امروزه تنوع تشک ها بسیار زیاد است و شما باید قبل از خرید تشک اطلاعاتی در رابطه با تشک ها داشته باشید تا زمان خرید دچار سردرگمی نشوید. تشک ها از نظر نوع پارچه ، نوع فنر ، مقدار گارانتی ، مارک تشک ، ساخت تشک با هم متفاوت هستند. که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

تشک طبی فنری بونل :

تشک طبی فنری یا تشک فنر بونل یکی از قدیمی ترین تشک های موجود بازار می باشند. تشک های فنر بونل فنرهایش بهم متصل هستند و به همین منظور زمان خواب بر روی تشک حالت ارتجایی به خود می گیرد. تشک فنر بونل مناسب تشک های یک نفره می باشد به علت آنکه زمان استراحت و جابه جایی باعث تکان خوردن تشک می شود. پس بهتر است برای تشک دونفره از فنربونل استفاده نشود.

تشک مناسب افرادی که به شکم می خوابند!

4

تشک خوب چه نوع تشکی می باشد؟

تشک های فنر منفصل یا فنر پاکتی یوی از بهترین تشک های موجود در بازار می باشند. این تشک ها هم در دسته تشک طبی فنری قرار می گیرند و هم در دسته تشک طبی که زمان ساخت این نوع تشک از تکنولوژی بسیار بالایی استفاده شده است.

ویژگی تشک خوب چیست؟

کیفیت تشک را در نظر بگیرید

الیاف و پارچه بکار رفته در تشک

ضدحساسیت بودن تشک

ساختار تشک

ضمانت و گارانتی تشک

ارتفاع تشک

مارک تشک

نوع تشک

سایز تشک

اطلاعات در رابطه با سایز تشک

8

علت مهم بودن ارتفاع چیست؟

همانطور که همه می دانیم ما بیشتر عمرمان را در خواب به سر می بریم به همین منظور باید به وسایل خوابمان توجه اساسی داشته باشیم. یکی از مهترین مواردی که در خرید تشک باید به آن توجه کنید ارتفاع تشک است. ما زمان خواب دچار تعریق می شویم به همین منظور مکان خوبی برای تجمع انواع باکتری و میکروب می باشد. زمانی که ارتفاع تشک زیاد باشد باعث خواهد شد تا هوا در جریان باشد و نگذارد میکروب ها وارد تشک شما شوند.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *