بالش مناسب افرادی که گردن درد دارند

4

گردن درد بسیاری از ایرانی ها را آزار می دهد و دلایل آن همیشه مشخص نیست. اگر اغلب متوجه می‌شوید که با گردن درد از خواب بیدار می‌شوید، به احتمال زیاد بالش شما تا حدودی مقصر است. وظیفه بالش شما این است که گردن و سر خود را در ارتفاع مناسب نگه دارد تا از فشارهای غیر ضروری جلوگیری شود. بالش خیلی بالا یا خیلی پایین می تواند باعث ایجاد فشار شود زیرا گردن تلاش می کند کمبود حمایت را جبران کند.

1

در آزمایش خود، نحوه ایستادن آنها در برابر سایش و پاره شدن را بررسی می کنیم، تصمیم می گیریم که چه کسی آنها را راحت می کند، و تعیین می کنیم که آیا آنها می توانند به کاهش گردن درد کمک کنند یا خیر. از آنجایی که وزن و موقعیت خواب هر دو بر احساس بالش شما تأثیر می‌گذارند، ما مطمئن می‌شویم که از تست‌هایی از چندین گروه وزنی و انواع خواب‌آور استفاده می‌کنیم. ما همچنین مطمئن می شویم که همه بالش ها را روی یک تشک آزمایش می کنیم تا رتبه بندی های ما ثابت باشد.

گردن درد چیست؟

گردن مسئول تحمل کل وزن سر شماست و جای تعجب نیست که این قسمت ظریف بدن به شدت مستعد آسیب باشد. مطالعه بار بیماری در ایران در سال 1398 نشان داد که گردن درد به عنوان یکی از دلایل اصلی ناتوانی در بین جمعیت آمریکا اهمیت پیدا کرده است. اکثر منابع تخمین می زنند که بین 25 تا 30 درصد از مردم هر سال از گردن درد رنج می برند. در حالی که بسیاری از دوره های گردن درد به طور طبیعی برطرف می شود، برای برخی می تواند به یک بیماری مزمن با عواقب نامطلوب برای کیفیت زندگی آنها تبدیل شود.

2

گردن درد می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. ممکن است ناشی از یک آسیب یا یک بیماری مزمن مانند آرتریت باشد، یا ممکن است از عادات روزانه مانند وضعیت نامناسب یا ساعت‌ها نشستن بیش از حد پشت کامپیوتر ناشی شود. در حالی که علائم متفاوت است، افراد مبتلا به گردن درد اغلب تجربه می کنند.

گردن درد و خواب

8 ساعتی که هر شب در رختخواب می گذرانید، زمانی حیاتی است که گردن درد را تجربه کنید. موقعیت هایی که در هنگام خواب اتخاذ می کنید می تواند گردن شما را شل کند یا فشار بیشتری به گردن شما وارد کند. به عنوان بخشی از تنظیم خواب شما، یک بالش حمایتی باید تراز مناسب گردن و ستون فقرات را تقویت کند.

3

نه تنها یک بالش غیرقابل حمایت می تواند درد گردن شما را تشدید کند، بلکه مطالعات نشان می دهد که بالش نامناسب می تواند دلیل مستقیم ناراحتی در طول شب باشد. این منجر به بیداری های شبانه می شود و یک دایره باطل ایجاد می کند که گرفتن استراحت مورد نیاز برای بهبودی از گردن درد را دشوار می کند.

بعید است که بالش شما تنها منبع گردن درد شما باشد. با این حال، انتخاب بالش مناسب و اتخاذ یک موقعیت خواب سالم می تواند به کاهش فشار روی گردن شما کمک کند. هنگامی که بالش دیگر قادر به ارائه پشتیبانی مناسب نیست، باید بالش خود را تعویض کنید.

بالش رویال مخصوص گردن درد

اگر شما جزو افرادی هستید که گردن درد دارید بهترین گزینه خرید بالش رویال است. بالش های رویال دارای نرمی و سفتی یکسانی هستند و شما را از درد گردن محافظت می کند. بالش هایی که خیلی نرم هستند باعث می شود تا گردن شما بیشتر درد بگیرد ولی بالش های رویال دارای استاندارد می باشند و شما دیگر درد را حس نخواهید کرد.

6
Top view of beautiful sexy young woman covering her face while lying in the bed

بالش مخصوص افرادی که در آغوش میگیرند

تنظیم بالش می تواند بر سطح سفتی تأثیر بگذارد، اگرچه ما متوجه شدیم که این بالش بدون در نظر گرفتن حجم کلی، تعادل راحت کانتور و پشتیبانی را حفظ می کند. پوشش از پارچه تنفسی تشکیل شده است که به خنک ماندن تسترهای ما با وجود خاصیت جذب حرارت فوم کمک می کند. همچنین به لطف جریان هوای بهبود یافته از طراحی خرد شده، هسته نسبت به مدل‌های دیگری که آزمایش کرده‌ایم خنک‌تر می‌ماند. از آنجایی که فوم خرد شده است، ما همچنین بالش را کاملاً قالب‌گیری پیدا کردیم و برای کسانی که از گرفتن یا در آغوش گرفتن با بالش هنگام خواب لذت می‌برند مناسب است.

تشک رویال

5 از 5
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *